Nieuwsbrief:

VBM Motoren

Alle motoren van VBM Motoren
85 motoren gevonden
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2004, 30548 Km
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2000, 10725 Km
SUZUKI GSF 650 SA ABS
SUZUKI GSF 650 SA ABS
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2008, 18216 Km
DUCATI 851 STRADA
DUCATI 851 STRADA
€ 12.995,- p/mnd klik hier
1992, 54070 Km
HONDA VTR 1000 SP 1
HONDA VTR 1000 SP 1
€ 9.995,- p/mnd klik hier
2003, 40540 Km
MOTOBECANE U54C
MOTOBECANE U54C
€ 7.995,- p/mnd klik hier
1975,
HONDA CBR 900 RR FIREBLADE
HONDA CBR 900 RR FIREBLADE
€ 9.995,- p/mnd klik hier
1993, 37733 Km
SUZUKI GZ 250 MARAUDER
SUZUKI GZ 250 MARAUDER
€ 1.995,- p/mnd klik hier
2000, 11555 Km
VESPA GTS 300
VESPA GTS 300
€ 4.595,- p/mnd klik hier
2012, 18297 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2014, 36832 Km
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 400 BURGMAN ABS
€ 5.595,- p/mnd klik hier
2018, 7714 Km
YAMAHA MT 125
YAMAHA MT 125
€ 3.595,- p/mnd klik hier
2015, 46930 Km
KAWASAKI VERSYS 1000 ABS
KAWASAKI VERSYS 1000 ABS
€ 10.795,- p/mnd klik hier
2016, 16002 Km
HONDA CBR 125 R
HONDA CBR 125 R
€ 3.295,- p/mnd klik hier
2008, 18938 Km
YAMAHA TMAX 560
YAMAHA TMAX 560
€ 11.495,- p/mnd klik hier
2022, 7911 Km
YAMAHA BT 1100 BULLDOG
YAMAHA BT 1100 BULLDOG
€ 3.495,- p/mnd klik hier
2003, 41751 Km
SUZUKI DR-Z 400 SM
SUZUKI DR-Z 400 SM
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2007, 36855 Km
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 14.995,- p/mnd klik hier
2017, 51545 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 6.795,- p/mnd klik hier
2000, 35251 Km
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
€ 5.695,- p/mnd klik hier
1999, 11700 Km
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geĂŻntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion