Nieuwsbrief:

MotoNine

MotoNine is een jong en dynamisch bedrijf gevestigd in Kruiningen. Wij verkopen en kopen alle soorten merken motor-occasions. Wij verkopen uitsluitend betrouwbare motor-occasions met standaard een 3 maanden garantieperiode en afleveringsbeurt. Al onze motor-occasions zijn terug te vinden op onze Instagrampagina. Wij bieden tevens een haal en breng service aan voor al uw gekochte en verkochte motoren. Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen direct bij koop en verkoop de motor kosteloos tenaamstellen/vrijwaren. Bent u op zoek naar een specifieke motor of model, dan willen wij deze graag voor u zoeken en aanbieden. Neem dan contact met ons op of vul het aanvraagformulier in en wij nemen contact met u op!
Alle motoren van MotoNine
13 motoren gevonden
SUZUKI GSR 600
SUZUKI GSR 600
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2006, 18964 Km
HONDA NC 700 S C-ABS
HONDA NC 700 S C-ABS
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2013, 22339 Km
MOTO GUZZI V 50
MOTO GUZZI V 50
€ 7.000,- p/mnd klik hier
1985, 15414 Km
HONDA CTX 700 N DCT ABS
HONDA CTX 700 N DCT ABS
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2014, 28237 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2017, 15398 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 7.399,- p/mnd klik hier
2018, 7457 Km
HONDA VFR 800 FI
HONDA VFR 800 FI
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2002, 57481 Km
YAMAHA FZ 8 ABS
YAMAHA FZ 8 ABS
€ 5.899,- p/mnd klik hier
2012, 24979 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2016, 12468 Km
SUZUKI GSF 1250 SA
SUZUKI GSF 1250 SA
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2011, 54584 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 7.899,- p/mnd klik hier
2018, 9841 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2006, 25334 Km
SUZUKI GSR 750
SUZUKI GSR 750
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2011, 35890 Km
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion