Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SYM HD300
SYM HD300
€ 5.898,- p/mnd klik hier
Onbekend, Nieuw
Merkdealer
SYM MAXSYM 400
SYM MAXSYM 400
€ 2.495,- p/mnd klik hier
2003, 9062 Km
SYM ALLO 125
SYM ALLO 125
€ 750,- p/mnd klik hier
2013, 4149 Km
SYM MAXSYM 400
SYM MAXSYM 400
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2013, 39639 Km
SYM FIDDLE II 125
SYM FIDDLE II 125
€ 2.195,- p/mnd klik hier
2016, 8303 Km
SYM SYMPHONY ST 125
SYM SYMPHONY ST 125
€ 1.950,- p/mnd klik hier
2017, 10900 Km
SYM SYMPHONY ST 125
SYM SYMPHONY ST 125
€ 1.500,- p/mnd klik hier
2018, 5800 Km
SYM JOYMAX 300I
SYM JOYMAX 300I
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2020, 11200 Km
SYM FIDDLE II 125
SYM FIDDLE II 125
€ 2.499,- p/mnd klik hier
2021, 8443 Km
Merkdealer
SYM JET X 125 LC
SYM JET X 125 LC
€ 3.495,- p/mnd klik hier
2021, 16131 Km
SYM MAXSYM 400
SYM MAXSYM 400
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2021, 6273 Km
SYM JET 14 AC
SYM JET 14 AC
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2024, 3136 Km
Merkdealer
SYM CRUISYM 300
SYM CRUISYM 300
€ 5.495,- p/mnd klik hier
2024, 4871 Km
SYM CRUISYM 300
SYM CRUISYM 300
€ 6.598,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SYM CRUISYM 300
SYM CRUISYM 300
€ 6.598,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
SYM JET 14 AC
SYM JET 14 AC
€ 3.569,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SYM SYMPHONY ST 125
SYM SYMPHONY ST 125
€ 3.898,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SYM JET X 125 LC
SYM JET X 125 LC
€ 4.149,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SYM JET X 125 LC
SYM JET X 125 LC
€ 4.149,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SYM ADX 125
SYM ADX 125
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SYM
© 2000 - 2025 Motoroccasion