Nieuwsbrief:

YAMAHA  XV 950 - 2019

Garantie: Ja
3100 Km
Zwart
yamaha - xv-950
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
**VERWACHT**

 

  • Motor inruilen? Wij doen u graag een passend voorstel!
    Motor verkopen zonder zorgen? Via de bank of contant geld en RDW Vrijwaring ter plaatse.

    Financieren? Flexibele mogelijkheden beschikbaar.
    Afstand een probleem? Wij bezorgen of halen op door heel Nederland tegen een gunstig tarief!

    U kunt ons bereiken via:
    - Telefoon:             0251 22 80 50
    - Whatsapp:           06 23 60 32 44
    - Email:                  info@paddockmotoren.nl

    Welkom bij Paddock Motoren!
    Met een ruime collectie motoren en inkoop mogelijkheden vindt u precies de motor die bij u past. Wij staan voor kwaliteit en service, onze prijzen zijn scherp en transparant zonder verborgen kosten of verrassingen!
    We beschikken over een grote moderne werkplaats met vakkundige monteurs voor al uw onderhoud en reparatie, uitgebreide collectie accessoires en daarnaast zijn wij gespecialiseerd in schade herstel, van taxatie tot reparatie.

    Onze volledige collectie motorfietsen kunt u terugvinden op onze website, www.paddockmotoren.nl.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Paddock Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion