Nieuwsbrief:

YAMAHA  XT 660 X - 2006

Garantie: Ja
21949 Km
Zwart
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
yamaha - xt-660-x
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager:  Yamaha xt 660 x uit 2006 met 21.949 km.

Vorige eigenaar heeft hem 8 jaar gehad, ik heb er 3 jaar met plezier op gereden. Leukste a2 motor te koop, het koppel van de 1 cilinder zorgt voor onwijs veel rijbeleving.

Voorzien van:
- SW motech valbeugels 
- SW motech middenbok (makkelijk voor ketting smeren, onderhoud en stalling)
- Korte kentekenplaathouder (origineel mogelijk)
- Korte knipperlichten (origineel mogelijk)
- Sportieve spiegels (origineel mogelijk)
- Acerbis handkappen + windverhogers
- Skidplate 
- Velgstickers
- Akraprovic en topkoffer/houder optioneel

Boekjes aanwezig, regelmatig onderhouden en banden enkele duizend kilometer geleden vervangen, als nieuw dus. Laatste onderhoudsbeurt + nwe accu + voorvork revisie net gehad.

Rijklaar meeneemprijs: €5099,-

Tegen meerprijs:
- Givi topkoffer
- Akrapovic uitlaat + uitneembare db killers

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!

- Motoren voor elk budget
- Aandacht voor detail

- Aflevering aan huis
- Advies op maat
- Transparantie 

Kwaliteit is geen toeval!

 

 






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotorJager Sneek & Driebergen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion