Nieuwsbrief:

YAMAHA  XP 500 T-MAX - 2008

Garantie: Ja
40000 Km
Donkerblauw
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
yamaha - xp-500-t-max
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
YAMAHA XP 500 T-MAX (560 malossi) van bouwjaar 2008 

Zeer veel extra's t.w.v. €4000:
- Akrapovic racing line uitlaat, duurste versie (€1320) 
- Malossi MHR 560cc zuiger en cilinder (€863)
- Malossi MHR power transmissie (€343) 
- Malossi MHR koppelingsplaten (€122)
- Malossi MHR overrange set/belt, vario, torquedriver en halfpoulie (€705) 
- Malossi MHR luchtfilter en variofilter (€122)
- Dynojet powercommander 5 (€500) 
- Polini voorschijven (€244) 
- Originele Yamaha topkoffer in kleur (te zien op de laatste twee foto's) 
- Velgen in zwart gepoedercoat 

Afgesteld op de testbank bij de ruijter in Amsterdam: 45,9 pk op het achterwiel.
Niet te vergelijken met een standaard tmax. 

Let op: 
Prijs met standaard uitlaat: €5999
Prijs met akrapovic uitlaat: €6500 

! Zeer nette, zeer snelle en betrouwbare Yamaha Tmax 560cc ! 

 

  • Bereikbaar op mobiel nummer 06-11729083
  • Wij berekenen geen afleveringskosten dus absoluut geen verrassingen achteraf.
  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering !





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Alfamotors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: APRILIA in 1995 - Aprilia verbaasde de wereld in 1995 met de Aprilia Moto 6.5, een kunstwerk op twee wielen, ontworpen door Philippe Starck wiens unieke ontwerp de machinedesignprijs won en een plaats in het Museum voor Moderne Kunst in New York veroverde. In datzelfde jaar vond de lancering van de RS 250 plaats, een van de meest succesvolle sportieve motorfietsen. Tijdens de jaren ‘90 Aprilia nam een verdere sprong voorwaarts. Het bedrijf heeft in die tijd vijf productie-eenheden en zeven vestigingen in het buitenland en is uitgegroeid tot de tweede grootste producent van tweewielers in Europa. Ten aanzien van de groei van Ivano Beggio ’s bedrijf spreken de cijfers spreken voor zich: in 1990 bedroeg de omzet 150 miljard lire met een personeelsbestand van 370 mensen. Dat steeg tot 1.800 directe arbeidsplaatsen en nog eens 3.500 in de spin-off bedrijven met een omzet van meer dan 1.100 miljard lire eind jaren ’90. Deze cijfers zijn veelzeggend genoeg maar worden nog indrukwekkender als je je bedenkt dat sinds de jaren ’70 veel Europese producenten minder geluk hebben gehad onder druk van de Japanse concurrentie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion