Nieuwsbrief:

YAMAHA  TMAX DX - 2019

Garantie: Ja
16434 Km
Ceramic Ice
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige Yamaha Tmax SX in de mooiste Ceramic Ice kleurstelling. Niet voor niets de meest populaire motorscooter van Europa! Een unieke mix tussen sportiviteit en comfort. De DX is de meest luxe variant, gelijk met wat nu de Tech Max is.

Deze motor is voorzien van:
- DX/ Tech Max uitvoering
* Handvat verwarming
* Zadel verwarming
* Electrisch verstelbaar windscherm
* Cruise control
- Keyless Key
- Telefoonsteun met USB aansluiting
- Topkoffer inclusief Rugsteun
- Middenbok
- Aluminium voetsteunen
- Middenbok
- Instelbare rijmodi (S en T)
- Traction Control (TCS)
- ABS
- Zadel met mooie stiknaden
- Groot opbergvak onder het zadel

Technische gegevens: 209kg/530cc/2cilinder/34kw
Garantie: 12 maanden BOVAG

Kernwoorden: Tmax/ T-max/ T max/ Tech Max/ Tech-Max/ Techmax

Deze motorfiets wordt u aangeboden inclusief 12maanden BOVAG garantie. Zo koop jij jouw droommotor met een goed gevoel en veel zekerheid. De geadverteerde verkoopprijs is inclusief:
- 12 maanden BOVAG Garantie
- Afleverbeurt*
- 40 Puntencheck
- Rijklaar- en Tenaamstellingskosten
- Tank minimaal half vol
- Gratis 10 dagen allrisk verzekering (motorscooters in overleg)
- Financiering mogelijk via diverse aanbieders
- Bezorging door heel Nederland voor € 155 (Waddeneilanden in overleg)
- Proefrijden is uiteraard mogelijk. Al onze motoren zijn tot showroomconditie gewassen en gepoetst, een proefrit is mogelijk bij intentie tot aankoop.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden. Controleer daarom voor aankoop van een motorfiets goed de zaken zoals accessoires en opties die voor u belangrijk zijn.
* Afleverbeurt volgens fabrieksspecificaties, slijtagedelen worden indien nodig vervangen; 3.000 km vrij van regulier onderhoud.

TopMoto Apeldoorn is al sinds 2008 dé Yamaha dealer voor Midden- en Oost Nederland. TopMoto staat voor:
• Full service motorspeciaalzaak van Apeldoorn | One Stop Shop concept
• Yamaha Exclusief dealer
• Grote voorraad A-merk occasions
• Motormode via Voordeelhelmen | Great riding gear voor iedereen
• Professionele werkplaats voor alle merken
• Uitgebreide hulp bij onderdelen en accessoires
• Hulp bij schade van taxatie tot herstel
• Motorverhuur via Motoshare
• GIVI Premium dealer | Choose your attitude
• BOVAG en RDW gecertificeerd
• Voor de motorrijders – gerund door motorrijders!




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
TopMoto Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion