Nieuwsbrief:

YAMAHA  TMAX ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
TECH KAMO
yamaha - tmax-abs
yamaha - tmax-abs
yamaha - tmax-abs
yamaha - tmax-abs
yamaha - tmax-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 60 maanden

De nieuwe Yamaha TMAX is nu te bestellen bij Moto Hippo, officieel Yamaha dealer.

Deze motor hebben wij niet fysiek in de winkel staan!

TMAX is de onbetwiste heerser onder de sport scooters. Dit is de bestverkochte Sport Scooter in Europa sinds het originele model in 2001 werd gelanceerd. En al meer dan 20 jaar geeft deze hoogwaardige scooter duizenden rijders een opwindend nieuw gevoel van totale vrijheid, of ze nu naar werk reizen in de stad, of juist de stad uitgaan om de provincie te verkennen. Maak uw droom TMAX
Miniatuurafbeelding van video
Straight to the MAX!

Hij is uitgerust met het hoogst gespecificeerde instrumentenpaneel met connectiviteit die ooit op een Yamaha-scooter zijn toegepast. Het toonaangevende 7-inch TFT-kleurenscherm biedt drie weergavestijlen, en via de Yamaha's MyRide-app heb je toegang tot de MyRide – Link, die een directe verbinding mogelijk maakt tussen de TMAX en jouw smartphone voor muziek, het weer, meldingen en nog veel meer. En met het Full-map Garmin-navigatiesysteem* rijd je nog sneller en gemakkelijker naar je bestemming, waar dat ook is. (* Voor Full-map Garmin-navigatie is een abonnementsserviceovereenkomst vereist. Dit wordt niet in alle landen aangeboden. Sommige navigatiefuncties zijn niet in alle landen beschikbaar, neem contact op met Garmin voor beschikbaarheid.)

Het compacte en sportieve kuipwerk zorgt voor een radicale look. De TMAX is de meest dynamische en geavanceerde Sport Scooter die ooit door Yamaha is gebouwd. Aerodynamische voorvleugels en slanke dubbele projectorkoplampen geven deze hightech scooter een op supersport geïnspireerd uiterlijk. Door zijn ergonomie brengt deze Sport Scooter je op de meest comfortabele manier op je plek van bestemming. En dankzij de krachtige 560 cc EU5 35 kW-motor en ultrasoepele CVT-transmissie geniet je van echte motorprestaties en het gemak van een scooter.


Voor kwaliteit en betrouwbaarheid ben je al sinds 1957 aan het juiste adres bij Moto Hippo, officieel dealer van: Yamaha, Ducati en Moto Morini.

Naast alle nieuwe motoren heeft Moto Hippo altijd meer dan 50 occasions op voorraad. Moto Hippo selecteert zijn occasions met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions in goede staat zijn. Een occasion van Moto Hippo kan met verschillende garantiepakketten worden afgeleverd, informeer naar de mogelijkheden. Inruil van je huidige motor of auto behoort ook tot de mogelijkheden.Ook dan kijken we graag wat we voor u kunnen betekenen!

Naast de Yamaha TMAX Tech Max leveren wij ook:

- Een uitgebreide collectie motor-kleding, helmen en accessoires
- Professioneel motorfiets onderhoud en reparatie in onze modern uitgeruste werkplaats met vakkundige monteurs
- Mogelijkheid tot motorfietsverhuur van recente modellen
- Diverse motorfinancieringsopties om jouw droommotor te realiseren
- Profiteer van scherpe verzekerings tarieven en voordelen met de Moto Hippo Motorpolis




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Moto Hippo
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion