Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
= Bedrijfsinformatie =
Motor Verhuur in Spanje
In Spanje verhuren we 4 motoren incl. het verblijf in een
luxe villa met zwembad.
Aanbieding:
-voor ? 495,-
-4 dagen motor rijden en verblijf van 7 dagen in de Vila
-duo passagier is geheel gratis
-dit is geldig in de periode van 1 sept. tot 1 mei en
alleen vanaf 3 motoren
Ook is het nu mogelijk om het appartement te huren tijden
het verblijf van Huurperioden
- Vraag naar de mogelijkheden voor motorhuur in Nederland , Portugal en Spanje
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoeld, 4-takt, 4-kleppen, dubbel bovenliggende |
Boring x slag | 80 mm x 80 mm |
Cilinder inhoud | 689 cc |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Gesloten Brandstofinjectie |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | pk / 54 kW bij 9000 tpm |
Max. koppel | 68 Nm bij 6500 tpm |
Koppeling | Natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 23 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen ruggengraatframe, Dubbel wiegframe |
Vering voor | upside-down vork, diameter 40 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link type veersysteem) |
Remmen voor | Hydraulisch remsysteem, twee remschijven, Ø 282 mm |
Remmen achter | Hydraulisch remsysteem, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 90/90 R21 M/C 54V M+S - Spaakwielen met Pirelli Scorpion Rally STR |
Achterband | 150/70 R18 M/C 70V M+S - Spaakwielen met Pirelli Scorpion Rally STR |
Wielbasis | 1595 mm |
Lengte | 2370 mm |
Breedte | 905 mm |
Hoogte | 1490 mm |
Zithoogte | 890 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Icon Blue, Midnight Black |
Beschrijving | De dubbele brandstoftanks met een grote capaciteit van 23 liter bieden een actieradius van wel 500 kilometer. Je kunt nu lange tochten door de wildernis maken zonder dat je benzine opraakt. Om je up-to-date te houden is er een nieuw 5" TFT-kleurendisplay met tekst en inkomende telefoonwaarschuwingen, zodat je altijd in contact blijft, waar je ook bent.



Exclusieve kenmerken zijn onder meer een Öhlins-stuurdemper en een volledig instelbare voor- en achterwielophanging met lange veerweg die is ontworpen om zwaar offroad-terrein aan te kunnen. Het ABS-systeem met 3 standen geeft vertrouwen in alle omstandigheden. Het enige wat deze motor mist, is een bestuurder zoals jij: met de moed om uit je comfortzone te halen en veel verder te gaan dan de volgende horizon. |
Welkom bij van Sleeuwen Motoren.
In de winkel een groot aanbod van nieuwe en gebruikte motoren. Officieel motor dealer YAMAHA Officieel scooter dealer SUZUKI, HONDA en YAMAHA Inbouw station S.C.M. motor alarm.
Ook voor onderdelen kunt u in ons magazijn terecht.
 |
Van Sleeuwen Motoren |
|
Antoniusstraat 60
Volkel
Plan de route
|
 |
0413-274174
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken