Nieuwsbrief:

YAMAHA  TDM 900 - 2003

€ 3.699,- € 3.999,-
58917 Km
Zilver-blauw
yamaha - tdm-900
yamaha - tdm-900
yamaha - tdm-900
yamaha - tdm-900
yamaha - tdm-900
yamaha - tdm-900
yamaha - tdm-900
yamaha - tdm-900
yamaha - tdm-900
yamaha - tdm-900
yamaha - tdm-900
yamaha - tdm-900
yamaha - tdm-900
yamaha - tdm-900
yamaha - tdm-900
yamaha - tdm-900
yamaha - tdm-900
yamaha - tdm-900
yamaha - tdm-900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In topstaat verkerende Yamaha TDM 900, historie is volledig bekend !
Heb deze motor van 2005 t/m 2020 in eigen bezit gehad. 
Onderhoud is netjes door ons volgens fabrieksschema uitgevoerd, nu 
komt de 60.000 km beurt er aan welke we ook graag gaan uitvoeren.
Betreft een origineel Nederlands exemplaar, boekjes, gereedschapsetje,
sleutels alles netjes zoals het hoort. 
Uitgerust met ;
* Stalen remleidingen
* Fabbri kuipruitje
De prijs van € 3.999,- ( NU VOOR DE SUMMER SALE DEAL € 3.699,- ) is incl. 6 maanden garantie
Inruil mogelijk, interesse in deze fantastische motor ? Neem contact op voor een afspraak of kom langs binnen
onze openingstijden. Tot ziens bij Ros Motoren in het Brabantse Etten-Leur !
 
  • Specialist in Ducati, Triumph, KTM en Yamaha!
     
  • Wilt u een filmpje van deze motor ontvangen ? Dat kan ! Vraag aan via WhatsApp 06-81382470 

  • Openingstijden
    Maandag: op afspraak ( 9.00h - 20.00h )
    Dinsdag: op afspraak ( 9.00h - 18.00h )
    Woensdag: gesloten
    Donderdag: op afspraak ( 9.00h - 20.00h )
    Vrijdag: 9.00h - 17.00h
    Zaterdag: 9.00h - 15.00h ( in Augustus de zaterdagen gesloten )
    Zondag: gesloten

  • Volg ons op Facebook / Instagram @rosmotorenetten-leur

  • Ros Motoren
    Voorsteven 1A
    4871 DX ETTEN-LEUR
    Tel/WhatsApp: 06-81382470
    info@rosmotoren.nl
    www.rosmotoren.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ros Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion