Nieuwsbrief:

YAMAHA  SR 400 - 2017

Garantie: Ja
2021 Km
ZWART
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Yamaha SR 400, een motor die zo uit een Museum komt! er ìs maar 2021Km mee gereden. Motor is dan ook gewoon nieuw! Voor een echte Liefhebber! Alle documentatie is er ook bij.

Het familiebedrijf Wim ter Braake Motoren is al meer dan 31 jaar dé motorwinkel van Nederland. Met altijd meer dan 200 motoren op voorraad is er voor elke motorliefhebber een passende motor. We leveren alle merken, nieuw en gebruikt.

Per 1 februari 2022 heeft Voordeelhelmen.nl haar intrek genomen op de bovenverdieping van Wim ter Braake Motoren. Met meer dan 80 merken in het assortiment en deskundig advies kan Voordeelhelmen.nl de motorrijder voorzien van een complete motoruitrusting.

Voor onderhoud en/of reparatie is ook uw motorfiets in uitstekende handen in onze 5 sterren gecertificeerde werkplaats. We zijn ook in het bezit van een vermogens-testbank voor het perfect afstellen van uw motorfiets.

Kortom, bij Wim ter Braake bent u aan het juiste adres voor alles wat te maken heeft met motoren. Wij zouden graag eens persoonlijk kennis willen maken en zien u dan ook graag bij Wim ter Braake Motoren te Nijeveen.
  • Zie je iets leuks?

    BEL of MAIL 

    0522-492255 

    Wim@terbraake.nl 

    Wij staan graag voor u klaar. 

Opties en Accessoires:
Bezorgen door heel NL mogelijk, Boekjes aanwezig, Historie aanwezig, Keuze vermogen Cat. A2 of A!, Naar keuze rijbewijs Cat. A/A2, Nederlandse motor, Prijs is inclusief alle rijklaar kosten, Zeer netjes, Door ons geleverd en onderhouden.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Wim ter Braake Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion