 |
Motor | Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-cilinder, 4-kleppen |
Boring x slag | 80 mm mm x 80 mm mm |
Cilinder inhoud | 689 cc cc |
Comp. verhouding | 11.5 : 1 |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | Brandstofsysteem |
Ontsteking | TCI (digitaal) |
Vermogen | 73 pk / 54 kW bij 8.750 tpm |
Max. koppel | 67 Nm bij 6.500 tpm |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | Telescopische voorvork |
Vering achter | Achterbrug, (Link-type veersysteem), 120 mm |
Remmen voor | hydraulische dubbele remschijf, Ø 298 mm |
Remmen achter | Hydraulische enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70 ZR17M/C (58W) Tubeless |
Achterband | 180/55 ZR17M/C (73W) Tubeless |
Wielbasis | 1395 mm |
Lengte | 2.070 mm |
Breedte | 705 mm |
Hoogte | 1160 mm |
Zithoogte | 850 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Icon Blue Yamaha Black |
Beschrijving | Het levendige 689 cc CP2-motorblok met AS-koppeling levert een koppelrijke acceleratie voor een opwindende en lonende rijervaring op het circuit en op de weg. Afgewerkt in een nieuwe generatie Icon Blue-kleur en -graphics, heeft het supersmalle aerodynamische kuipwerk een stoer twin-eye-uiterlijk met een krachtige centrale LED-koplamp. De scherpe achterkant en de brandstoftank met diepe uitsparingen dragen het DNA van de R-serie, terwijl de remmen en wielophanging van de R7 met hun hoge specificaties zorgen voor optimale controle in bochten en bij het remmen.



Het frontale oppervlak van de R7 is het kleinste van de modellen uit de R-serie en levert het hoogste niveau van aerodynamische efficiëntie op, terwijl het clip-on-stuur, de verstelset voor pedalen en een zadel met bump stop zorgen voor een aanpasbare en sportieve rijpositie. Deze buitengewone Supersport van de volgende generatie maakt de R-World een realiteit voor motorrijders zoals jij die op zoek zijn naar spanning, of je nu op het circuit of op de weg rijdt. |