Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Bijna nieuwe Yamaha MT-07 Y-AMT van bouwjaar 2025, met slechts 750 kilometer op de teller. Deze uitvoering is voorzien van automatische transmissie (AMT) en een modern navigatie-dashboard, volledig te bedienen met de Yamaha MyRide.
Specificaties:
-
Model: Yamaha MT-07 Y-AMT
-
Bouwjaar: 2025
-
Kilometerstand: 750 km
-
Transmissie: Automaat (AMT – Yamaha Auto-Shift)
-
Navigatie: Digitaal dashboard met MyRide-connectiviteit
-
Kleur: Blue
-
Staat: als nieuw
-
5 jaar fabrieks garantie
Een ideale naked bike met moderne technologie, wendbaarheid en kracht. Perfect voor zowel stadsverkeer als sportieve ritten. Rijplezier zonder schakelen!
Vraagprijs: 9150,-- nieuwprijs €9799,--
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas |
Boring x slag | 80 mm x 80 mm |
Cilinder inhoud | 689 cc |
Comp. verhouding | 11.5 : 1 |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 73 pk / 54 kW bij tpm |
Max. koppel | 68 Nm bij 6500 tpm |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | Y-AMT automatisch |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | Telescopische voorvork, veerweg 130 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link type veersysteem), veerweg 130 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 282 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70 ZR 17M/C(58W) (Tubeless) |
Achterband | 180/55 ZR 17M/C(73W) (Tubeless) |
Wielbasis | 1400 mm |
Lengte | 2085 mm |
Breedte | 745 mm |
Hoogte | 1090 mm |
Zithoogte | 805 mm |
Drooggewicht | 164 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: KYMCO, YAMAHA, YCF |
Hartelman motoren levert race-, weg- en crossmotoren en is dealer van Yamaha en Suzuki. In onze showroom in Hengelo (Gelderland) hebben wij altijd een ruime keuze in nieuwe en gebruikte motoren.
 | Hengelo, Gelderland |
 | 0575-461348 |
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het
einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken