Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 07 Y-AMT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ICON BLUE
yamaha - mt-07-y-amt
yamaha - mt-07-y-amt
yamaha - mt-07-y-amt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: Yamaha garantie 3+2

De 2025 Yamaha MT-07 Y-AMT Icon Blue is bij Termaat Motoren uit voorraad leverbaar

Dawn of a New Darkness

De nieuwste MT-07 heeft de hoogste specificaties tot nu toe, inclusief radiaal gemonteerde voorremklauwen, 41 mm omgekeerde vork en lichtgewicht SpinForged wielen. Dit draagt bij aan een motorfiets met een verhoogd wendbaarheidsniveau. Tegelijkertijd zorgt de innovatieve akoestische versterkingstechnologie voor een optimaal inlaatgeluid en het beroemde CP2-gebrul ontketent de meest bijzondere en meeslepende rit ooit.

Het compacte nieuwe uiterlijk belichaamt perfect het uitgeklede karakter van de MT-07, met een herziene en meer imponerende zithouding en een onderscheidende identiteit die wordt aangedreven door de minimalistische LED-koplampunit. Met techniek en styling in perfecte harmonie, is er niets toegevoegd aan de MT-07 tenzij het echt iets toevoegt aan de rijervaring. Het resultaat is een motorfiets die wendbaar is en toch krachtig presteert, waardoor de Dark Side of Japan-attitude naar een heel nieuw niveau wordt getild.

Leverbaar in de kleuren; Ice Storm, Icon Blue en Tech Black

Ook leverbaar in 35kw uitvoering.

Ook leverbaar in standaard 6-versnellingsbak ( € 9299,-)

Inclusief afleveringskosten, 3+2 jaar fabrieksgarantie en road assist.

Termaat Motoren, jouw Yamaha Specialist

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion