Nieuwsbrief:

YAMAHA  FZ 6 S FAZER - 2004

Bouwjaar:
2004
Kleur:
Blauw
Vermogen:
Teller:
59.890 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
yamaha - fz-6-s-fazer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Yamaha fz6 s van 2004 met 59890 kilometer.

loopt zeer goed, slijtagedelen in prima staat.

Twee zwarte en en rode sleutel aanwezig 

de motor heeft wat gebruikssporen 

prijs 2250 euro




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
RV Betaalbare Motoren
Lijtweg 56
Bergen
Plan de route
06-23228655
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion