Nieuwsbrief:

VESPA  GTS 300 SUPER SPORT - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
Wit, Donkerblauw, Grijs
Vermogen:
16 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met de GTS zet Vespa een scooter neer die niet alleen in de stad op zijn plek is. Ook buitenwegen of Italiaanse bergen zijn geen probleem. Met zijn sportieve ontwerp is de Vespa GTS 300 Super Sport HPE een typisch voorbeeld van de stijl, het gebruiksgemak, de veiligheid en de kracht van het merk. De Vespa GTS 300 Super sport pronkt met een ultramoderne, krachtige 4-klep vloeistofgekoelde motor met elektronische injectie die voldoet aan de Euro4-normen. De nieuwe HPE techniek (high perfomance engine) maakt de Vespa Super sport motorisch helemaal een motorscooter van deze tijd! De Vespa onderscheidt zich door zijn uiterst flexibele, grote motor. Met de GTS 300 Super Sport * ben je echt snel weg zodra het licht op groen springt. 

Prijs All-in.
- U kunt de motor al leasen vanaf  € 144.14* per maand.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op onze website
 
Wilt u het rijden op een Vespa GTS ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl,.
 
Euro-Motor Hoevelaken.
Oosterdorpsstraat 113
3871 AC Hoevelaken
Tel: 033-2530660
WhatsApp service: 06-51951690
Mail: info@euro-motor.nl
 




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Euro-Motor
Oosterdorpstraat 113-A
Hoevelaken
Plan de route
033-2530660
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Earles vering" betekent: Variant op de schommelarmvork, waarbij lange schommelarmen worden gebruikt die het scharnierpunt achter het voorwiel leggen. Komt ondermeer voor bij modellen van BMW en Douglas uit de jaren vijftig en zestig. Dit ontwerp voorvork heeft dezelfde voordelen als een conventionele schommelarmvork met korte schommelarmen en parallel-hulpvork. Immers, het onafgeveerde gewicht is ook hier gering. Een extra voordeel van de Earles-vork is dat bij sterk remmen de motorfiets nauwelijks de neiging vertoont voorover te duiken. De Earles-voorvork werd door motorconstructeurs in de jaren zestig vervangen door de telescopische voorvork. Op beperkte schaal wordt de Earles-vork nog toegepast op zijspanmotorfietsen
© 2000 - 2025 Motoroccasion