Nieuwsbrief:

VESPA  GTS 300 IE - 2014

Garantie: Ja
31277 Km
Blauw
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
vespa - gts-300-ie
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager:  Vespa GTS 300 IE uit 2014 met 31.500 km. (Goede foto's volgen)

Prachtige Vespa, super strak in de blauwe lak. Origineel Nederlandse motor (geen import) en dealer onderhouden. Afkomstig van de 2e eigenaar (eerste heeft er 10 jaar op gepast). Deze Vespa verkeerd in absolute topstaat, duidelijk een motor waar goed op is gepast, aan alles te zien.

Voorzien van:
- ABS (Anti blokkeer systeem)
- ASR (tractiecontrole)
- Chrome vallijsten
- Chrome spiegels
- Chrome uitklapbaar bagagerek
- Middenbok
- Passagier voetsteunen
- Zelioni schokbreker achter

Origineel zijn deze Vespa’s stug geveerd. De Zelioni schokbreker achter is een prijzige investering (t.w.v. €500,-), maar absoluut elke cent waard dankzij het verbeterde comfort.

Alle boekjes zijn aanwezig en onderhoud is compleet en volledig afgestempeld in het boekje, vanaf aankoop nieuw tot heden bij AVB classic scooters onderhouden (uniek!).

Rijklaar meeneemprijs: €3799,-

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!

  • Motoren voor elk budget
  • Aandacht voor detail
  • Aflevering aan huis
  • Advies op maat
  • Transparantie 

Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotorJager Sneek & Driebergen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion