Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 900 GT - 2021

Garantie: Ja
8693 Km
WIT
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
triumph - tiger-900-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Fabrieksgarantie: 12 maanden

Nieuw binnen: Triumph 900 GT PRO

In Nieuwstaat verkerende 900 GT met 3 delige kofferset, alle options, inclusief Quikshifter en verwarmbare handvaten en zadels!

complete historie aanwezig 


- Kenteken: 97-MV-BS
- Merk: Triumph
- Model: All-road
- Tellerstand: 8693 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2021
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: wit
- Motorinhoud: 888 cc
- Aantal cilinders: 3
- Vermogen: 70 kW / 95pk
- Ledig gewicht: 209 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal maanden fabrieksgarantie: 12




LST Motoren
Bredyk 29, 9056 PB Koarnjum
 06-21213858
 info@lstmotoren.nl
 KvK: 91452376
 www.lstmotoren.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
LST Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "André-stuurdemper" betekent: Eerste vorm van stuurdemper die min of meer universeel toepasbaar was. Het systeem wordt gevormd door een *frictiedemper, waarbij een aantal op elkaar gestapel­de klingritschijfjes door een centrale as op elkaar worden getrokken tegen de onderkant van het *balhoofd. Door boven­op de as een hendel aan te draaien worden de schijfjes vaster tegen elkaar aangedrukt en draait het stuur zwaarder. De mo­derne versie van een universele stuurdemper is de hydraulische stuurdemper, een klein formaat telescopische demper, die tus­sen voorvork en frame wordt bevestigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion