Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 800 XRX - 2019

32563 Km
Wit
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
triumph - tiger-800-xrx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Mooi Triumph Tiger 800 XRX ABS.

Ideale toermaat bomvol opties:

# Cruisecontrol systeem origineel Triumph.

# Radiateur bescherming

# Alu carter beschermer

# Handvatverwarming

# 3 delig alu kofferset

# ABS remsysteem

# Verstelbare ruit

# Comfort seat

# Handkappen

# Valbeugelset

# Middenbok.


Alle boekjes / sleutels aanwezig.

Dealer onderhouden

Recent nieuw kettingset

Na aanpassen geschikt voor A2

Fabrikant: Triumph
Bouwjaar: 2019
Cilinderinhoud 800 cc 3 cil. 4-takt
Kilometerstand 32.000
Kleur: Wit
Afleverkosten / Garantie : € 250.-
Garantie : 3 maanden
Opties en Accessoires:
ABS, Bagagerek, Cruise control, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, Topkoffer, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JdK Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion