Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 800 XCX - 2015

Bouwjaar:
2015
Kleur:
BLAUW
Vermogen:
70 kW
Teller:
79.725 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
triumph - tiger-800-xcx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Garantie: TLM'S G6 Garantie

Mooie en complete Tiger 800 XCx in het
Caspisch blauw, o.a. uitgerust met
ABS, TCS, cruise control, 4 rijmodi,
versnellings indicator, spaakwielen,
handkappen, voorvalbeugel, middenbok,
carterbeschermer, mistlampen en
handvatverwarming. Heeft zeer
recent een verse onderhoudsbeurt van
ons gekregen en wordt verkocht
inclusief 6 maanden garantie.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
TLM Nijmegen
Lagelandseweg 66
Nijmegen
Plan de route
024-3711111
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion