Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 800 XCA - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
WHITE
Vermogen:
Teller:
29.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019

Schitterende Triumph Tiger 800 XCA, de ultieme allroad motor voor avonturiers die comfort, kracht en betrouwbaarheid zoeken – zowel op asfalt als offroad.

Specificaties:


Model: Tiger 800 XCA


Motor: 800cc driecilinder


Vermogen: ca. 95 pk

Uitrusting & extra’s:

? Volledig instelbare vering (WP voor & achter)

? Cruise control

? Heated grips + verwarmd zadel (voor én achter)

? Volledig LED-verlichting incl. mistlampen

? 6 rijmodi (incl. Off-Road Pro)

? TFT-display & boordcomputer

? Aluminium valbeugels
? 3 delinge Givi koffer set

Of je nu droomt van bochtige bergwegen, lange toertochten of onverhard avontuur – de Tiger 800 XCA stelt niet teleur.

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op Straat/MX/EXC motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mulders Motorcycles
Vrijheidsweg 19
Veendam
Plan de route
0598-614506
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion