Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Mooie Triumph Street Triple van het bouwjaar 2008 en met een kilometerstand van 28.955 km.
+ 10 dagen gratis verzekering via ons bij Zelfverzekerd Motorrijden.
+ Inruil en financiering mogelijk.
Bij eventuele vragen kunt u het beste
even bellen met: 0629049930 / 033 2853828
Brouwer Motorsport is al jaren actief in de motorwereld. In onze grote showroom vind je alles voor de motorrijder. Wij hebben veel jonge gebruikte motoren. ook staan er bij ons meerdere oldtimer motoren en bromfietsen. naast motoren hebben wij ook een grote kleding outlet hier vind u ook nieuwe collecties voor outlet prijzen.
Wij verwelkomen u graag bij ons in de showroom!
Met vriendelijke groet,
Team Brouwer Motorsport
Hierbij onze openingstijden:
Ma: 09:00 - 18:00
Di: 09:00 - 18:00
Wo: 09:00 - 18:00
Do: 09:00 - 18:00
Vr: 09:00 - 18:00
Za: 09:00 - 16:00
Buiten deze openingstijden zijn wij op afspraak geopend.
Brouwer Motorsport
Patroonstraat 3
3861 RN Nijkerk
www.brouwermotorsport.nl/
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 3 cilinder in lijn, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 74|52.3 |
Cilinder inhoud | 675 |
Comp. verhouding | 12.65:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | multipoint injectie |
Ontsteking | CDI |
Vermogen | 107||11700 |
Max. koppel | 69|9100 |
Koppeling | natte meerplatenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 34/13 |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.4 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Aluminium beam twin spar |
Vering voor | instelbare 41 mm voorvork, 120 mm veerweg |
Vering achter | dubbele schokbreker, 126 mm veerweg |
Remmen voor | dubbele remschijf 308 mm, voorinstelbaar, 126 mm veerweg |
Remmen achter | 220 mm remschijf, Nissin remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1395 |
Lengte | 2030 |
Breedte | 736 |
Hoogte | 1250 |
Zithoogte | 500 |
Drooggewicht | 167 |
Leverbare kleuren | Jet Black, Fusion White, Roulette Green |
Beschrijving | |
Uit passie voor Motorsport is Brouwer Motorsport jaren geleden opgericht. Inmiddels is Brouwer Motorsport door jarenlange ervaring gespecialiseerd in alles wat met de Motorsport te maken heeft. Tevens verzorgen wij verzekeringen voor uw motor(en) en kunnen bij een steentje bijdragen aan de financiering van de door u gewilde motor. Meer informatie hierover kunt u op deze website terugvinden, als u liever bij onze showroom langskomt ontvangen wij u graag!
Voor een technisch advies bent u bij ons aan het juiste adres. Ook beschikken wij over een gezellige kledinghoek. Kom eens op uw gemak kijken bij onze showroom in Nijkerk naar onze mooie motorkleding en accessoires. Dit alles onder het genot van een kop koffie, die uiteraard altijd vers is.
| Nijkerk, Gelderland |
| 033-2853828 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van