Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE 1050 ABS - 2011

Bouwjaar:
2011
Kleur:
Wit
Vermogen:
Teller:
73.258 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
triumph - speed-triple-1050-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Je betaalt bij ons geen afleverkosten.

Prijs is Incl: Onderhoudsbeurt, volle tank brandstof.

Extra`s:
ABS
Dubbele Arrow sport dempers
Brembo remsysteem
Seat cover
Belly-pan
Quick lock tanktas SW-motech
Navigatie montage steun

Informatie
Voorzien van een nieuwe kettingset
Volledige historie middels service boekje aanwezig
Deze motor is vanaf 2017 met een tellerstand van 24.571 bij ons voor de eerste keer in onderhoud gekomen.
Bij 62.973 heeft de motor nog een grote beurt gehad waarbij ook de klepspeling gecontroleerd is.

Voor meer info: info@jonkersmotoren.nl of bel 073-511 4938
  • Financiering via NU Motorrijden mogelijk, ook zakelijk met scherpe rentes.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Jonkers Motoren
Wolput 90
Vlijmen
Plan de route
073-5114938
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion