Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Uit voorraad leverbaar de Scrambler
1200 X.
Kom langs voor een mooie deal en een
proefrit.
= Bedrijfsinformatie =
Kom gezellig langs in onze Triumph World Store in Leusden.
Neem gerust contact op voor meer informatie of om een
proefrit in te plannen.
Blom Motoren
Triumph Lifestyle dealer
't Koendert 4
3831 RB Leusden
033-4635449
06-81527792
info@blommotoren.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoeld, 8 kleppen, SOHC, parallelle tweecilinder met een krukhoek van 270° |
Boring x slag | 97 mm x 97 mm |
Cilinder inhoud | 1200 cc |
Comp. verhouding | 11.0:1 |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | multipoint sequentiële elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 90 pk / 66 kW bij tpm |
Max. koppel | 110 Nm bij 4250 tpm |
Koppeling | Natte multiplaat, assist-koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | X-ring ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen buizenframe |
Vering voor | Marzocchi niet-instelbare USD-vorken 170mm veerweg |
Vering achter | Marzocchi twin RSUÂ’s met piggyback reservoir, veervoorspanning instelbaar 170mm veerweg |
Remmen voor | Dubbele 310mm zwevende schijf, Nissin radiale 2-zuigerremklauw, OC-ABS |
Remmen achter | Enkele 255mm-schijf, zwevende Nissin-1zuiggerremklauw, ABS |
Voorband | 90/90-21 |
Achterband | 150/70 R17 |
Wielbasis | 1525 mm |
Lengte | |
Breedte | 834 mm |
Hoogte | 1185 mm |
Zithoogte | 820 mm |
Drooggewicht | 205 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 |
Blom Motoren |
|
t Koendert 4
Leusden
Plan de route
|
 |
033-4635449
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Off road" betekent: Met de off road, of de off the road-motorfiets, kan door het landschap worden gereden, waarbij modder, kuilen, mul zand en stenen kunnen worden getrotseerd. Off the road geeft aan dat de motorfiets niet primair is ontworpen voor het rijden op de weg, wat echter wel mogelijk is. De off road is een
kruising van een motorfiets voor gebruik op de weg en een crossmotorfiets. Hij heeft banden met een grof profiel en een
voorvork met een extra lange veerweg, waardoor hij hoog op de benen staat. Bovendien is een beschermplaat aangebracht die het carter tegen steenslag beschermt. Zoals veel trends is de off road-rage uit de Verenigde Staten komen overwaaien. Dat gebeurde in de tweede helft van de jaren zeventig. Yamaha was trendsetter met een eencilinder 250CC tweetakt. De Yamaha XT500, met eencilinder viertaktmotor, is zonder twijfel de
bekendste off road en bleek een betrouwbare motorfiets die zich in een grote populariteit mocht verheugen. De XT500
heeft inmiddels een aantal waardige opvolgers gekregen, waaronder de XT600. Een groeiende trend is het toenemend aantal cc’s dat de constructeurs in de off road-motorfietsen stoppen. De Yamaha XTZ750 Super Ténéré bijvoorbeeld heeft twee cilinders met een gezamenlijke cilinderinhoud van 750CC. Off road rijden is een avontuurlijke bezigheid, men komt op plaatsen waar men met de auto niet kan komen. Een off road-rijder heet in Frankrijk een randonneur, een wandelaar, iemand die wandelt met behulp van de motorfiets. De Engelsen spreken van dual sport als zij off road bedoelen en dat geeft duidelijker aan waarvoor deze motorfietsen in de praktijk worden gebruikt, namelijk op én naast de weg.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken