Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Britse Supersport, Strak stuurgedrag, machtig driecilinderblok en een geluid dat kippenvel geeft. Voor de rijder die elke bocht wil voelen.
- Carbon sportdemper
- Korte kentekenplaathouder
- Voor de liefhebber
Motor Outlet Deventer – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 3 cilinder in lijn |
Boring x slag | 74 mm x 74 mm |
Cilinder inhoud | 675 cc |
Comp. verhouding | 12.65:1 |
Kleppen | 12 kleppen, DOHC |
Brandstof toevoer | Multipoint injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 125 pk / 92 kW bij 12600 tpm |
Max. koppel | 72 Nm bij 11700 tpm |
Koppeling | natte meerplatenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 34/13 |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.4 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Aluminium beam twin spar |
Vering voor | Kayaba, 41 mm USD voorvork met voorinstelling, 120 mm veerweg |
Vering achter | Monoshock met piggy back, in-en uitgaand instelbaar, 120 mm veerweg |
Remmen voor | dubbele 308 mm zwevende remschijf, Nissan remklauw |
Remmen achter | 220 mm remschijf, Nissin remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1395 mm |
Lengte | 2020 mm |
Breedte | 710 mm |
Hoogte | 1105 mm |
Zithoogte | 825 mm |
Drooggewicht | 185 kg |
Leverbare kleuren | Tornado Red, Phantom Black |
Beschrijving | De toonaangevende sportmotor. Verbluffend behendig.

Nog altijd de beste supersportmotor ter wereld. Al jaren achter elkaar de winnaar van de "King of Supersports" Supertest en ook in diverse magazines komt hij naar boven als de beste in zijn klasse. Hoewel hij is ontworpen voor het racecircuit, staat de Daytona 675 ook op de weg zijn mannetje. Dat komt door de combinatie van uitstekend rijgedrag en een denderende driecilindermotor.

Met 125 PK en meer koppel dan de concurrentie, biedt de Daytona 675 werkelijk onvergetelijke ritten. Met z'n slanke lichtgewicht chassis en volledig afstelbare voor- en achterophanging gedraagt de motor zich beheerst op elk soort terrein, met monobloc radiaalremmen voor ongelofelijke remkracht.

De Daytona 675 komt in 2012 in de extra sportieve kleurstellingen Diablo Red en Phantom Black



De Daytona 675, ontworpen voor deelname aan de Supersport Wereldkampioenschappen, wordt standaard geleverd met een overdaad aan racetechnologie.

Met z'n slanke lichtgewicht chassis en volledig verstelbare voor- en achterophanging gedraagt de Daytona 675 zich beheerst op elk soort terrein, met monobloc radiaal remklauwen voor een ongelofelijk remvermogen.

Het uitgebreide instrumentenpaneel omvat een programmeerbare schakelindicator, versnellingsindicator en standaard ingebouwde rondetimer, met een keur aan prestatiegerichte accessoires waaronder een plug-and-play Quickshifter, prestatieuitlaat en zelfs een volledige fabrieksracekit.

 |
 |
Motor Outlet Deventer |
|
Deventerweg 6
Bathmen
Plan de route
|
 |
06-38357616
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys
met het Evolution-blok worden aangeduid
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken