Nieuwsbrief:

TRIUMPH  DAYTONA 660 - 2024

Garantie: Ja
8641 Km
WIT
triumph - daytona-660
triumph - daytona-660
triumph - daytona-660
triumph - daytona-660
triumph - daytona-660
triumph - daytona-660
triumph - daytona-660
triumph - daytona-660
triumph - daytona-660
triumph - daytona-660
triumph - daytona-660
triumph - daytona-660
triumph - daytona-660
triumph - daytona-660
triumph - daytona-660
triumph - daytona-660
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie tot: 08-06-2026
Garantie: Fabrieksgarantie 08/26

Een zeer complete Daytona 660 in een
35kW uitvoering. Shift Assist,
Protection plus, valprotectie,
handvat verwarming, tpms, Bobbins en
het Inspiration Pack. Super compleet
en met 35kW kenteken. Bel snel voor
de A2 motor die niet onder doet voor
een volvermogen motor! Wij verkopen
deze motor in opdracht van een
klant.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Low Rider" betekent: Fabrieksbenaming van het model dat Harley-Davidson in 1977 uitbracht met het typenummer FXS-1200. Het was een rank vormgegeven model met een 1200CC V-twin kopklep motorblok van het type Shovelhead, dat herkenbare trek­ken vertoonde van de stilering uit de toenmalige Amerikaanse bikers-scene, zoals een lage zitpositie (verantwoordelijk voor de naam Low Rider) en een kort strak stuur. In haar eigen publikaties gaf de fabriek toe dat ze blijvend oog had gekregen voor de wens van het publiek om op dergelijke gestileerde Harley’s te rijden. De Low Rider was daarmee het eerste model in het custom-genre, dat de fabriek daarna verder in haar pro­gramma zou uitbreiden. De Low Rider wordt nog steeds ge­maakt, zij het voorzien van het moderne Evolution motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion