Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 ABS - 2016

Garantie: Ja
57188 Km
GRIJS METALLIC
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Inbegrepen afleverpakket: Basis & Bosgoed Garantie (3 maanden): 3 maanden garantie op mechaniek van motor en transmissie.
Dit afleverpakket bevat: 3 maanden basis garantie, Netjes gepoetst, Onderhoud indien nodig, Technische controle, Vervanging slijtagedelen indien nodig, Volle tank brandstof

Nette, dealeronderhouden Suzuki V-Strom 650!
Deze uiterst betrouwbare kilometervreter ziet er voor zijn leeftijd en bouwjaar nog absoluut netjes uit.

Voorzien van een verhoogd windscherm, handvatverwarming en flinke topkoffer is hij klaar voor nieuwe avonturen.

Het laatste onderhoud is uitgevoerd in januari jl., bij TT Motoren (Suzuki dealer).

Voor aflevering verzorgen wij nog een technische check, volle tank en 3 maanden garantie.

Wil je hem zien en ervaren?
Volkomen logisch!

Je bent van harte welkom in onze showroom in Heerde, waar de mooiste motorroutes over de Veluwe en langs de IJssel om de hoek liggen.
Breng ons wel even op de hoogte van je komst, in verband met aanwezigheid en beschikbaarheid.

= Bedrijfsinformatie =

**Zomeravond bij Bosgoed**
Tropische temperaturen - Flexibele openingstijden
Met deze warme temperaturen overdag maken wij graag 's avonds tijd voor je.
Er gaat niets boven een heerlijk verkoelend zomeravondritje. Laat ons weten wanneer het je schikt, en wij zijn er voor je.
Wél op afspraak, maar áltijd vrijblijvend!

Inruil? Welkom!
Stuur de nodige foto's en info eenvoudig via Whatsapp door naar 0578-215077 om alvast een goede indicatie te ontvangen.

Een bezoek buiten onze reguliere openingstijden? Bezorging van je nieuwe aanwinst aan huis?
Wil je nou eens écht weten hoe het zit met een financiering? Of met de voor- en nadelen van zakelijke aanschaf?
Laat vooral weten hoe wij je van dienst kunnen zijn, wij denken graag met je mee.
Ongedwongen en altijd vrijblijvend.
Via Whatsapp zijn wij 7 dagen per week bereikbaar op 0578-215077.

Kies je voor een Bosgoed Motor dan kies je voor:
- Kwaliteit, zekerheid en veiligheid
Iedere motor wordt 'rijklaar' afgeleverd, met focus op betrouwbare, goed onderhouden techniek en veiligheid (banden, remmen etc).
Afhankelijk van de leeftijd en kilometerstand is garantie aanwezig. Wat op deze motor van toepassing is, staat vermeld.

- Heldere en snelle communicatie
Wij zeggen wat we doen, en wij doen wat wij zeggen.
Wat wij beloven, komen wij na.
Op iedere vraag wordt snel gereageerd. Niet alleen binnen kantoortijden, maar 7 dagen per week, ook in de avond.
Wij helpen je graag om de juiste keuze te maken, maar altijd op een volledig ongedwongen wijze.

- Duidelijkheid en transparantie
Onze prijzen zijn altijd volledig inclusief, zonder enige vorm van verborgen kosten, in welke vorm dan ook.
Iedere motorfiets krijgt een technische controle, vastgelegd in een technisch rapport, zodat u inzage heeft in de uitgevoerde werkzaamheden om hem volgens onze kwaliteitsstandaard afleverklaar te maken.

- Tevredenheid
Wij worden écht blij van tevreden klanten en gaan heel ver om dit te realiseren.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti Blokkeer Systeem (ABS), Handvatverwarming, Topkoffer, Vervanging slijtagedelen indien nodig, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bosgoed Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion