Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 ABS - 2021

Garantie: Ja
36485 Km
Wit
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ben je klaar om avontuur aan te gaan, zowel op de snelweg als off-road? Deze Suzuki V-Strom DL 650 uit 2021 in het klassieke wit is de perfecte motor voor zowel lange ritten als veelzijdig gebruik. Met 36.485 km op de teller, biedt deze betrouwbare motor nog vele kilometers rijplezier.
De V-Strom DL 650 is de ideale allrounder voor de motorrijder die zowel van avontuur als van comfort houdt. De motor heeft een stevige 645cc V-twin motor, die zorgt voor een soepele en krachtige rijervaring, of je nu door de stad slingert of een langere tour maakt. Het ergonomische ontwerp en de uitstekende vering maken lange ritten comfortabel en stabiel, zelfs op minder verharde wegen.

Deze V-Strom is de perfecte motor voor de motorrijder die avontuur zoekt, maar geen concessies wil doen aan comfort en prestaties. Grijp je kans om deze prachtige motor in het wit te bezitten en ervaar zelf wat de V-Strom zo populair maakt!

Voor meer informatie of een bezichtiging, neem gerust contact op.
  • Wij bieden een breed scala aan diensten en producten om aan al jouw wensen te voldoen. Of je nu op zoek bent naar een betrouwbare plek voor motorreparatie, je motor wilt stallen in de winter, of geïnteresseerd bent in de aanschaf van een tweedehands motor. Bij onze motorzaak in Nijkerk ben je aan het juiste adres voor alles wat met motoren te maken heeft

     

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Gear indicator, Gifi topkoffer drager, Gifi zijkoffer dragers, middenbok standaard, Originele uitlaat, topkoffer, traction control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van der Weerd Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion