Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 800 DE - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
GRIJS/GEEL
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
suzuki - v-strom-800-de
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Suzuki V-Stromcenter actie:
V-Strom 800 DE ABS compleet met het V-Strom Center Special acc pakket Pakket! Het pakket kost normaal € 1799,- nu voor een meerprijs van € 799,-

ALLEEN BIJ HET SUZUKI V-STROM CENTER MVM DE MEERN!!!

( in alle kleuren leverbaar ).

Middenbok.
47 Liter Topkoffer.
Topkofferplaat.
Touring windscherm.
Valbeugels
Tankpad

Gratis V-Strom Center Voordeel Pas.
Suzuki Mobiliteit service
6 jaar garantie


DE V-STROM 800 DE IS STANDAARD VOORZIEN VAN:
QUICKSHIFTER
TFT-SCHERM
RIDE-BY WIRE
RIJMODI
GRAVEL-MODUS
INSTELBARE VEERING. 
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion