Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 250 A - 2020

Garantie: Ja
29500 Km
GEEL
suzuki - v-strom-250-a
suzuki - v-strom-250-a
suzuki - v-strom-250-a
suzuki - v-strom-250-a
suzuki - v-strom-250-a
suzuki - v-strom-250-a
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2020
  • Over ons:

    Hofland motoren is ruim 1300 m2 motorbeleving. Uw adres voor alle nieuwe motoren van CFMOTO. BENELLI, MOTOMORINI, ZERO en diverse occaissions, service & onderhoud, accessoires en alle soorten motorkleding.

    Wij hebben een unieke service! Uw motor is de eerste 10 dagen na aflevering gratis allrisk verzekerd!*

    U kunt dus zorgeloos de showroom uitrijden en hoeft zich geen zorgen te maken over de verzekering; deze is namelijk via Combi Motors Verzekeringen gratis de eerste 10 dagen geregeld*. Zij doen u daarna vrijblijvend een voorstel voor de beste verzekering tegen de scherpste premie na deze 10 dagen.

    Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons!
    *informeer naar de voorwaarden


    Openingstijden:
    Dinsdag 10:00 - 18:00
    Woensdag 10:00 - 18:00
    Donderdag 10:00 - 18:00
    Vrijdag 10:00 - 18:00
    Zaterdag 9:00 - 16:00
    Op zondag en maandag zijn wij gesloten.

    KLIK HIER VOOR DE ACTUELE/ AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN!

Opties en Accessoires:
3 maanden guarantie (optioneel 2 jaar €450.00), 6 versnellingen, 12v aansluiting, 248cc parallelle tweecilinder motor, 24.7 pk, A2 motorfiets, Abs, Benzine capaciteit 17l 3.2l/100km, Carter bescherming, Droog gewicht 188 kg, Gps-stuurhoude, Gratis allrisk dekking voor 10 dagen, Handkappen, Kofferdragers, Lcd display, Valbeugels, Versnelling indicator, Verstelbare hendels, Verstralers, Zadel hoogte 800 mm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion