Deze nagenoeg nieuwe en zeer complete DL 1050 DE heeft het complete adventure pakket inclusief een TomTom houder.
Het pakket bestaat uit:
- complete zwart aluminium zij(2x 37ltr)-en topkoffer(38ltr) set
- handvatverwarming
- complete set LED (mist) lampen
Welkom bij Hoegee Suzuki Center!
Wij zijn dé Suzuki dealer van Nederland en trots om een breed assortiment aan nieuwe Suzuki modellen te presenteren in onze showroom. Maak een proefrit en ervaar zelf de kwaliteit en rijcomfort van Suzuki!
Recent zijn wij ook officieel dealer van Royal Enfield en QJMOTOR, waardoor we ons aanbod verder hebben kunnen diversifiëren. Naast nieuwe motoren hebben we ook een ruime voorraad occasions van zowel Suzuki als andere merken.
Bij Hoegee Suzuki Center vindt u niet alleen motoren, maar ook een uitgebreide selectie kleding en accessoires. Onze moderne werkplaats is uitgerust met een testbank, zodat we uw motorfiets kunnen controleren en afstellen voor optimaal rijgenot. Als Yoshimura importeur bieden wij alle benodigde producten voor uw motor, van slip-on dempers tot hoogwaardige tuning.
Kom gerust een keer langs in onze showroom in Afferden. De koffie staat voor u klaar!
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op via telefoon: 0487-514552, of stuur een e-mail naar info@hoegeesuzukicenter.nl.
Bezoek ook onze website: www.hoegeesuzukicenter.nl en volg ons op Facebook: facebook.com/HoegeeSuzukiCenter.
Tot ziens!Opties en Accessoires: Fabrieksgarantie
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
4-takt,Vloeistofgekoeld, DOHC, 90V-twin
Boring x slag
100 mm x 100 mm
Cilinder inhoud
1,037 cc
Comp. verhouding
11,5:1
Kleppen
Brandstof toevoer
Injectie
Ontsteking
Vermogen
107 pk / 79 kW bij 8,500 tpm
Max. koppel
1000 Nm bij 6000 tpm
Koppeling
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
20 liter
Topsnelheid
ABS
ja
Frame
Twin-Spar
Vering voor
Telescopisch, Schroefveren, Oliegevuld
Vering achter
Swingarm, Schroefveer, Oliegevuld
Remmen voor
Dubbele remschijven
Remmen achter
Remschijf
Voorband
90/90-21M/C (54H) tube
Achterband
150/70R17M/C 69V
Wielbasis
1595 mm
Lengte
2390 mm
Breedte
960 mm
Hoogte
1505 mm
Zithoogte
880 mm
Drooggewicht
252 kg
Leverbare kleuren
Wit/Geel/Zwart
Beschrijving
Suzuki V-Strom 1050DE
De V-STROM 1050DE is gericht op optimale prestaties en controle, ook wanneer je ontdekkingsdrift verder gaat over gravelpaden en vlakke off-roadpaden. Wielbasis, balhoofdhoek, rijpositie en specifieke features verleggen het werkterrein ook naar minder gebaande wegen.
Dealerschappen:
KYMCO, NIMOTO, SUZUKI
Suzuki is hèt motorsportmerk bij uitstek! Met een enorme passie voor de motorsport is Suzuki uiterst gedreven tot vernieuwing en innovatie om altijd de beste prestaties te leveren en de lat nog hoger te leggen. Voor wie nog meer eisen stelt aan zijn motor biedt Suzuki nu ′Suzuki Performance′. Afhankelijk van de individuele wensen kan een passend pakket aan hoogwaardige tunings- en veringscomponenten worden samengesteld, dat voldoet aan de hoogste Suzuki kwaliteitseisen en bovendien binnen de Suzuki garantievoorwaarden valt.
Dankzij de aantrekkelijke pakketten is er voor ieder budget een passende oplossing! Naast de Performance en Suspension pakketen op deze website kunnen we uiteraard ook een pakketvoorstel op maat maken dat voldoet aan uw specifieke wensen. Tevens zijn er ook voor alle andere Suzuki modellen, ongeacht het modeljaar, Performance en Suspension pakketen beschikbaar. Afhankelijk van uw wensen kunnen we niet alleen het koppel en vermogen van uw motor verbeteren maar ook zaken als gasrespons en verbruik kunnen positief beïnvloed worden. Kom nu langs voor een afspraak, we maken graag een aantrekkelijk voorstel voor u!
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden