Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, OHC, 45° V-twin, tweecilinder |
Boring x slag | 83 mm x 83 mm |
Cilinder inhoud | 805 cc |
Comp. verhouding | 9.4 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 53 pk / 39 kW bij 6000 tpm |
Max. koppel | 69 Nm bij 4000 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15.5 liter |
Topsnelheid | 160 km/u |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veerweg 140 mm |
Vering achter | Swingarm, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning 7-voudig instelbaar, veerweg 105 mm |
Remmen voor | enkele 300 mm schijf |
Remmen achter | 180 mm trommelrem |
Voorband | 130/90 - 16 MC |
Achterband | 170/80 - 15 M/C |
Wielbasis | 1655 mm |
Lengte | 2370 mm |
Breedte | 920 mm |
Hoogte | 1125 mm |
Zithoogte | 700 mm |
Drooggewicht | 247 kg |
Leverbare kleuren | Zwart, Grijs/Geel, Zwart/Zilver |
Beschrijving | Zijn uiterlijk is totaal vernieuwend, maar nog steeds helemaal Intruder en helemaal Suzuki. De stijl van de Intruder M800 stroomt vanaf de nieuwe koplamp en upside-down voorvork, door naar de classic V-Twin motor tot aan de achterzijde naar het scherp gevormde achterspatbord.

De Intruder M800 krijgt zijn klassieke ‘hard-tail look’ die zo geliefd is, met de vering en handling van een soft-tail frame welke nodig is voor prestaties. |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
 |
Kobo Motoren |
|
Jade 10
Drachten
Plan de route
|
 |
0512-542142
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: TRIUMPH in 1983 - De Meriden schuld bereikt in 1980 de 2 miljoen pond. In oktober scheld de Britse regering Triumph een schuld kwijt van 8,4 miljoen pond maar laat een schuld openstaan van nog een twee miljoen pond aan de Britain's Export Credit Guarantee Dept. Triumph gaat in de volgende jaren met verschillende modellen experimenteren maar de schulden zijn niet meer weg te werken. De productie van de Bonneville werd gestaakt in 1983 doordat het bedrijf in de herfst failliet raakt.
In hetzelfde jaar flirt de pennyloze firma met een overname van de Hesketh motorfiets. Sterker nog, men neemt een Hesketh model en verkoopt deze met Triumph emblemen erop.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken