Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Motor Outlet Deventer – scherpe prijzen, geen poespas
Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, 54° V-twin |
Boring x slag | 112 mm x 112 mm |
Cilinder inhoud | 1783 cc |
Comp. verhouding | 10.5:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 125 pk / 92 kW bij 6200 tpm |
Max. koppel | 160 Nm bij 320 tpm |
Koppeling | droge multiplaat koppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 liter |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | |
Vering voor | telescopische UPS voorvork, schroefveren, oliegedempt, veerweg 130 mm |
Vering achter | Swingarm, schroefveer, oliegevulde schokdemper veervoorspanning 7-voudig instelbaar, veerweg 118 mm |
Remmen voor | dubbele 310 mm schijf |
Remmen achter | enkele 275 mm schijf |
Voorband | 130/70R18M/C 63V |
Achterband | 240/40R18M/C 79V |
Wielbasis | 1715 mm |
Lengte | 2485 mm |
Breedte | 940 mm |
Hoogte | 1180 mm |
Zithoogte | 700 mm |
Drooggewicht | 319 kg |
Leverbare kleuren | Wit, Zwart |
Beschrijving | Het high-tech 1800cc V-Twin motorblok levert gecombineerd met het Suzuki Dual Throttle Valve injectiesysteem (zelfde als op de GSX-R serie) een vermogen van maarliefst 130pk en een krachtig koppel van 160Nm. Dit maakt de Intruder M1800R één van de krachtigste cruisers in de markt! Naast het krachtige motorblok maken de sportieve upside-down vering, de radiaal gemonteerde remklauwen en de extreem brede achterband (240mm) de M1800R tot een heuse powercruiser. |
 | Bathmen , Overijssel |
 | 06-38357616 |
Wist u dat: In de motortaal "Koude bougie" betekent: Een bougie behoort een juiste werktemperatuur te hebben, over het algemeen tussen de 400 en 800 graden CelÂsius. De werktemperatuur is afhankelijk van het soort motorÂfiets en van het gebruik, bijvoorbeeld lang en hard rijden of rustig rijden. Een hoge belasting van het motorblok brengt alÂtijd een hogere temperatuur met zich mee. Onder alle omÂstandigheden moet een bougie de zogenaamde zelfreinigings-temperatuur kunnen bereiken, waarbij de aanslag van half verÂbrande olie of benzine geheel verbrandt. Dit is te zien aan de kleur van de elektroden die niet zwart maar lichtbruin tot grijs moeten zijn. Met letters o f cijfers op het porseleintje (isolator) van de bougie, of op het metalen deel daarvan, is de warmteÂ
graad aangegeven. Deze waarde heeft betrekking op de mate van warmteafvoer van de bougie. Is de warmteafvoer groter dan de opname, dan wordt gesproken van een koude bougie. Is de warmteafvoer lager dan de opname, dan is sprake van een warme bougie. De warmteafvoer vindt voor het grootste deel plaats langs de schroefdraad, de afdichtring en de metalen onderkant van de bougie.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken