Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 750 A - 2020

Garantie: Ja
19810 Km
Glass Sparkle Black/Pearl Glacier White
suzuki - gsx-s-750-a
suzuki - gsx-s-750-a
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer nette Suzuki GSX-S750A ABS afkomstig van de 1e eigenaresse.
Deze Suzuki is van 2020 en heeft 19.800km op de teller.

De motorfiets is voorzien van:

- Yoshimura uitlaatdemper (origineel ook aanwezig)
- Crash protectie, origineel Suzuki
Korte kentekenplaathouder
- Volledige onderhoudshistorie

  • Gespreid betalen via NU Motorrijden is bij ons mogelijk!
  • _____________________________________________________________________________________________

    Kijk voor deze motorfiets of andere motoren, brommers en scooters op onze eigen website.

    Zuurbier Motoren en Scooters is onder andere officieel dealer van CFMOTO, Sherco, Vespa, Piaggio, Aprilia, SYM, Peugeot, Peugeot Metropolis, Super Soco, NIU, en Yadea. Wij hebben een uitgebreid assortiment aan nieuwe en gebruikte motorfietsen en scooters.

    Wij bezorgen door het hele land!

    _____________________________________________________________________________________________

    Zuurbier Motoren en Scooters
    Dorpsstraat 20
    5314AE Bruchem (bij Zaltbommel en 's-Hertogenbosch)
    Tel: 0418-561791
    WhatsApp: 06-51725353 (geen telefoon)
    Mail: info@zuurbiermotoren.nl


    _____________________________________________________________________________________________

    Openingstijden:
    Maandag: Gesloten
    Dinsdag: 09:00 tot 18:00
    Woensdag: 09:00 tot 18:00
    Donderdag: 09:00 tot 18:00
    Vrijdag: 09:00 tot 20:00
    Zaterdag: 09:00 tot 16:00
    Zondag: gesloten




     
     
     

Opties en Accessoires:
Crashprotectie, korte kentekenplaathouder, Uitlaatdemper




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Zuurbier Motoren Zaltbommel
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion