 |
Motor | 4-takt, 2-cilinder, vloeistofgekoeld, DOHC |
Boring x slag | 84 mm x 84 mm |
Cilinder inhoud | 776 cc |
Comp. verhouding | 12,8:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | Elektronische ontsteking (getransistoriseerd) |
Vermogen | |
Max. koppel | |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen constant mesh |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | |
Tankinhoud | 16 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | staal |
Vering voor | Omgekeerde telescopische vork, schroefveer, oliegedempt |
Vering achter | Schakelbaar, schroefveer, oliegedempt |
Remmen voor | Dubbele schijf, radiaal gemonteerd, ø310mm |
Remmen achter | Schijfrem |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) tubeless |
Achterband | 180/55ZR17M/C (73W) tubeless |
Wielbasis | 1465 mm |
Lengte | 2115 mm |
Breedte | 775 mm |
Hoogte | 1105 mm |
Zithoogte | 810 mm |
Drooggewicht | 201 kg |
Leverbare kleuren | Glas Sparkle Black (YVB), Pearl Mat Shadow Green (QU5) |
Beschrijving | Het productconcept achter de GSX-8TT is "Retro Spirit, Next Generation Performance". De styling is een respectvol eerbetoon aan legendarische Suzuki-modellen uit het verleden en legt de look en feel van een authentieke motorfiets vast. Tegelijkertijd creëren ze een unieke aantrekkingskracht door deze klassieke uitstraling te combineren met prestaties die worden aangedreven door Suzuki's nieuwste technologie. |