Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX 650 F - 2016

Garantie: Ja
24864 Km
Zwart
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
suzuki - gsx-650-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

SUZUKI GSX 650 F – Sportieve allrounder geschikt voor A2-rijbewijs

De Suzuki GSX 650 F uit 2016 is een veelzijdige sport-tourmotor die prestaties, comfort en gebruiksgemak combineert. Met zijn 656cc viercilindermotor levert hij een soepele vermogensafgifte, ideaal voor zowel dagelijkse ritten als langere toertochten.

Deze motor is geschikt voor het A2-rijbewijs (indien afgesteld op 35 kW), wat hem perfect maakt voor beginnende motorrijders die nét dat beetje extra zoeken in uitstraling en rijeigenschappen.

Specificaties:

  • Bouwjaar: 2016

  • Kilometerstand: 24.864 km

  • Motorinhoud: 656cc viercilinder

  • Vermogen: ca. 85 pk (kan worden aangepast voor A2)

  • Transmissie: Handgeschakeld

  • Kleur: Blauw/wit

  • ABS aanwezig

  • Geen garantie

De GSX 650 F staat bekend om zijn comfortabele zithouding, sportieve looks en betrouwbare techniek. Ideaal voor wie wil toeren met vertrouwen of rustig de sportieve kant van motorrijden wil verkennen.

Prijs: € 4.989,-
Inruil mogelijk, financiering bespreekbaar.

Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006

Wil je deze motor komen bekijken of een proefrit maken? Bel ons voor beschikbaarheid en voorkom teleurstellingen.

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion