 |
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC viercilinder in lijn |
Boring x slag | 65.5 mm x 65.5 mm |
Cilinder inhoud | 656 cc |
Comp. verhouding | 11,5 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 85 pk / 63 kW bij 10600 tpm |
Max. koppel | 61.5 Nm bij 8900 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | |
Vering voor | Telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning instelbaar, veerweg 130 mm |
Vering achter | Swingarm, schroefveer, oliegevulde schokdemper, veervoorspanning 7-voudig instelbaar, uitgaande demping 4-voudig instelbaar, 128 mm |
Remmen voor | Dubbele 310 mm schijven |
Remmen achter | 240 mm schijf achter; ABS |
Voorband | 120/70 ZR17M/C 58W |
Achterband | 160/60 ZR-17M/C 69W |
Wielbasis | 1470 mm |
Lengte | 2130 mm |
Breedte | 760 mm |
Hoogte | 1235 mm |
Zithoogte | 790 mm |
Drooggewicht | 245 kg |
Leverbare kleuren | Zwart, Blauw/Wit |
Beschrijving | Sportieve Allrounder, twee woorden die gelijk staan aan de populaire GSX650FA! Een ideale motor om naar je werk te gaan of juist te ontsnappen aan je werk. De GSX650FA combineert het bewezen 650cc motorblok van de Suzuki Bandit met de dynamische uitstraling van een GSX-R sportmotor.
Door toepassing van een hoger stuur en lagere voetsteunen behoudt de GSX650FA zijn alledaagse comfort voor zowel korte- als lange afstanden. De keuze voor het betrouwbare 650cc motorblok is niet toevallig, deze heeft namelijk de ideale cilinderinhoud met het oog op verbruik, vermogen en rijeigenschappen. |