Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSR 750 - 2014

Garantie: Nee
17436 Km
ZWART
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Suzuki GSR 750 ABS


- Kenteken: 59-MD-VH
- Merk: Suzuki
- Model: Tour
- Tellerstand: 17436 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2014
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 749 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: R749
- Vermogen: 78 kW / 106pk
- Ledig gewicht: 200 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Motorblokbeschermer

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Korte kentekenplaathouder
- Originele onderdelen aanwezig
- Sportuitlaat (met e-keur)

Veiligheid

- ABS
- Led achterlicht
- Stuurdemper


Zeer nette motor!!
vrijwel in nieuwstaat

deze originele Nederlandse motor komt van de 1e eigenaar

Bodis dubbele einddemper met uitneembare DB killer
Rizoma stuur
korte plaathouder
motorblokspoiler

alle originele onderdelen aanwezig!

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
ABS, Anti Blokkeer Systeem, Korte kentekenplaathouder, Led achterlicht, Motorblokbeschermer, Originele onderdelen aanwezig, Sportuitlaat (met e-keur), Stuurdemper




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1999 - De naam "Urban Mobility Vehicle" dekte de lading van de overdekte scooter BMW C1 volledig. Het voertuig mocht in vrijwel heel Europa zonder helm bestuurd worden en was bedoeld voor automobilisten die de dagelijkse files en het drukke stadsverkeer wilden omzeilen. Er kwamen twee types: de 125 cc en de 200 cc, waarvan ook nog verschillende uitvoeringen bestonden. Wie zijn BMW C1 helemaal wilde aankleden had zelfs een Discman en een GSMhouder aan boord. Desondanks werd het geen succes en de serie verdween in 2003.
© 2000 - 2025 Motoroccasion