Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSR 600 - 2008

Garantie: Nee
28475 Km
ZWART
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
suzuki - gsr-600
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze Black Edition combineert het soepele vermogen van een viercilinder met een donkere, sportieve look. Een echte straatvechter met stijl en karakter.


  • Motor Outlet – scherpe prijzen, geen poespas

    Onze naam zegt het al: bij Motor Outlet koop je motoren tegen échte handelsprijzen. Geen inruil, geen garantie, gewoon zo mee voor een scherpe prijs. En wist je dat je bij ons ook terechtkunt voor motorkleding tegen de allerlaagste prijzen? Kom langs en sla je slag!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Outlet Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion