Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 600 N BANDIT - 2006

Bouwjaar:
2006
Kleur:
ZWART
Vermogen:
42 kW
Teller:
35.212 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 3 maanden
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
suzuki - gsf-600-n-bandit
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2006

* Boekjes compleet
* Verlaagd kan weer terug gebouwd worden
* Ruitje
* Stuur verhogers

Zekerheidspakket van € 299,-

- 3 maanden garantie
- Slijtage delen minimaal 50%!
- Met volle tank afgeleverd!
- Uitgebreide onderhoudsbeurt

Zekerheidspakket van € 199,-

- Controle beurt
- Alle vloeistoffen
- Halve tank
- 1 maand garantie op het blok

Naast onze handel in motoren kunt u ook met een gerust hart bij ons terecht voor:

Onderhoud
Reparatie
Revisie
Schadeherstel
Banden
Stalling

Wij staan voor scherpe prijzen, kwaliteit en een persoonlijke aanpak.
Openingstijden:
Maandag: Op afspraak
Dinsdag: 8:30 - 17:00
Woensdag: 8:30 - 17:00
Donderdag: 8:30 - 17:00
Vrijdag: 8:30 - 17:00
Zaterdag: 9:00 - 16:00
Inruil en financiering mogelijk!

Rokemp Motoren

STERK IN MOTORWERK

Contact:
Telefoonnummer: 0527-240262
Adres: De Hagen 1
8325DB Vollenhove
info@rokempmotoren.nl
www.rokempmotoren.n




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Rokemp Motoren
De Hagen 1
Vollenhove
Plan de route
0527-240262
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Jockey-shift" betekent: Bij sommige Amerikaanse choppers is gekozen voor handschakeling en voetkoppeling, die in deze kringen ook wel suicide clutch wordt genoemd. De achteroverleunen­ de positie die veel choppers kenmerkt, liet nog wel toe dat met de linkervoet het koppelingspedaal werd bediend. De schakelpook met standaard shifterguide was door de achter­ overhangende positie die de motor in herschapen toestand had gekregen voor de linkerhand onbereikbaar geworden. Daarom werd de schakelpook direct op de versnellingsbakhevel gelast, zodat min o f meer op de tast en minder fijnzinnig dan de Harley-fabriek had ontworpen werd geschakeld met deze Jockey-shift. Afgeleid van to jockey, met de ellebogen werken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion