Nieuwsbrief:

SUZUKI  DR-Z 400 S - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
YUD
Vermogen:
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - dr-z-400-s
suzuki - dr-z-400-s
suzuki - dr-z-400-s
suzuki - dr-z-400-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Referentienummer: 8003

Nieuwe Suzuki DR-Z4S, leverbaar medio 2025.

DR-Z4S: Ready 4 Anything
Dit is een veelzijdige motor waar je snel mee vertrouwd raakt. Toegankelijk voor iedereen dankzij het compacte, vloeistofgekoelde motorblok. Deze koppelrijke eencilindermotor biedt een superieure balans tussen prestaties en controleerbaarheid. Mede dankzij de elektronische Ride-by-wire gasklepbediening. De geometrie van het rijwielgedeelte en de zitpositie zijn gericht op optimale stabiliteit en controle.

De DR-Z4S biedt een fijne en controleerbare lineaire gasrespons en voldoet ook volledig aan de Euro 5+-emissienormen. Het is ook het eerste Suzuki-productiemodel waarbij je het ABS voor zowel de voor- als achterrem kunt uitschakelen, zodat je volledige controle hebt over het remmen tijdens off-roadritten. Je kunt er ook voor kiezen om het ABS alleen voor het achterwiel uit te schakelen.
  • Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0497-555404 of stuur een email naar: info@vangervenmotoren.nl

    Maandag: 9:00 - 18:00
    Dinsdag: 9:00 - 18:00
    Woensdag:9:00 - 12:00
    Donderdag: 9:00 - 18:00
    Vrijdag: 9:00 - 18:00
    Zaterdag:9:00 - 16:00
    Zondag:Gesloten
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van Gerven Motoren
Stokskesweg 21
Bergeyk
Plan de route
0497-555404
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1902 - In 1902 wordt de eerste Triumph geproduceerd. Deze is ontworpen door Schulte. Men gebruikt een ééncilinder 2,25 pk motorblok van het Belgische Minerva met een automatische inlaatklep en een batterij-ontsteking gemonteerd in een fietsframe. Schulte experimenteerd ook nog met Fafnir en JAP motorblokken. Tijdens 1903 wordt het ge-upgrade Minervablok gebruikt. Deze zijklepper is van redelijk goede kwaliteit maar toch wordt besloten om over te stappen op het JAP motorblok. Een divisie genaamd Orial TWN (Triumph Werke Nuremberg) wordt opgezet in Duitsland om daar motoren te produceren. Triumph verkoopt jaarlijks 500 motoren. Nu het J.A. Prestwich blok wordt gebruikt wordt ook een derde model met het Fafnir blok gemaakt. 1905 is het jaar waarin de eerste geheel Britse motor is gemaakt. Deze is ontworpen door Schulte en Charles Hathaway, hoofd R&D. De motor wordt verkocht voor 45 pond. De gemiddelde snelheid was 48 tot 65 km/h. Er worden er vijf per week geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion