Nieuwsbrief:

SUZUKI  AN 400 BURGMAN - 2005

Garantie: Ja
15794 Km
Zwart
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
suzuki - an-400-burgman
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Utrecht | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager:  Suzuki burgman 400 uit 2005 met 15.794 km.

Keurige motorscooter met weinig kilometers. Betreft een origneel Nederlandse motor, geen import. 

Voorzien van:
- Verhoogd kuipruit (lagere origineel is aanwezig)
- Passagier rugleuning (de orginele “spoiler” tevens aanwezig)

Diverse boekjes aanwezig, tevens met afgestempeld onderhoud. Laatste onderhoud gedaan 14.200 km:
- Motorolie + filter 
- Luchtfilter 
- Bougies 

Zeer zuinig, een flinke opbergruimte, makkelijk te berijden en erg wendbaar. Een comfortable en goedkopere manier om van A naar B te rijden. 

Rijklaar meeneemprijs: €2849,-

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!

  • Motoren voor elk budget
  • Aandacht voor detail
  • Aflevering aan huis
  • Advies op maat
  • Transparantie 

Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotorJager Sneek
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion