Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  SCRAM 411 - 2025

Nieuw
White Flame, Blazing Black, Skyline Blue
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
royal-enfield - scram-411
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

De Royal Enfield Scram 411. De huidige wereld zit vol met kans en obstakels. Het vereist een constant schakelen in verschillende modes. Werk, vrije tijd. Dag en nacht. Ruig en vlak. Stop and go. Snel en langzaam. Dan is de Scram 411 de enige oplossing.

Royal Enfield’s avontuurlijke DNA heeft zich ontwikkeld over decennia aan expedities en duizenden kilometers aan ritten door de meest uitdagende gebieden op de wereld. De Scram 411 is uit ditzelfde DNA onststaan. Het is een multipurpose motorfiets gebouwd voor wendbaarheid . Een ware bondgenoot dat altijd klaar is voor alles wat hij tegekomt onderweg. Het is geen cosmetische crossover of gepimpte street bike. Het is een nieuw soort…

Alles is mogelijk met de Royal Enfield Scram 411

De Scram Modus gaat over het navigeren tussen druk stadsverkeer, los grint en zelfs off-road. Het 19-inch voor- en 17 inch achterwiel helpen de motorfiets alles wat hij tegenkomt te trotseren. Het lage zadel, met 79,5 cm zithoogte, geeft de rijder vertrouwen en het is tevens comfortabel voor langere ritten.

Het bewezen en hooggewaardeerde 410cc motorblok zorgt voor kracht en gemak bij manouvreren door de stedelijke jungles.

Avontuurlijk karakter

De Scram 411 is ontworpen door echte avontuurlijke capaciteiten te mixen met het speelse, maar toegankelijk karakter van een scrambler. Verschillende details, waaronder de analoge snelheidsmeter, het scrambler zadel en 5 levendige kleurstellingen, geven aan dat dit niet zomaar een motorfiets is. Het is de Scram 411!

Beschikbare kleuren:

Graphite Blue ( € 6.599,-)

Graphite Yellow ( € 6.599,-)

White Flame ( € 6.699,-)

Blazing Black ( € 6.699,-)

Skyline Blue ( € 6.699,-)

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
ModelScram 411
Kleur White Flame, Blazing Black en Skyline Blue
Segment Retro
Cilinderinhoud 411 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 6.399,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 6.699,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion