Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Prachtige Piaggio Mp3 500CC LT
Kleur Matt groen
Km Stand 26503
Bouwjaar 2017
Autorijbewijs (Mits deze gehaald is voor 19-01-2013)
Motor ziet er keurig uit.
Recent onderhoud gehad
De Piaggio staat klaar en kan direct meegenomen worden.
Contact gegevens:
Koelewijn Scooters & Motoren
De Kronkels 31C
3752LM Bunschoten - Spakenburg
Tel 0332999800
Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
 |
Motor | Een cilinder, 4-takt, vloeistof gekoeld |
Boring x slag | 94 mm x 94 mm |
Cilinder inhoud | 493 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4-kleppen |
Brandstof toevoer | Elektronische injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 40.1 pk / 29.5 kW bij 7250 tpm |
Max. koppel | 45.5 Nm bij 5250 tpm |
Koppeling | Droge automatische centrifugaalkoppeling |
Versnellingsbak | Continu variabele transmissie CVT met koppelservo |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12 liter |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Dubbele motorsteun van hoogwaardige stalen buizen |
Vering voor | Vierzijdig - slag: 85 mm. Elektrohydraulische inrichting voor de vergrendeling van de ophangingen |
Vering achter | Hydraulische dubbele demper afstelbaar in voorbelasting veer op 4 standen - slag: 108 mm |
Remmen voor | Dubbele schijf Ø 258 mm |
Remmen achter | Schijf Ø 240 mm |
Voorband | Tubeless 110/70-13” |
Achterband | Tubeless 140/70-14” |
Wielbasis | 1550 mm |
Lengte | 2205 mm |
Breedte | 775 mm |
Hoogte | |
Zithoogte | 790 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Om het verkeer met unieke strijdbaarheid het hoofd te bieden is er nu de Piaggio MP3 Sport, in de kleuren mat lichtgrijs of mat zwart met glanzend zwarte afwerkingen, diamantvormige wielvelgen en zwart zadel met dubbel materiaal.



De Sport-uitvoering van de nieuwe Piaggio MP3 500 wordt gekenmerkt door een speciaal voor hem bedoeld kleurengamma, de glanzend zwarte afwerking van verschillende onderdelen, het zadel in zwart dubbel materiaal, de diamantvormige wielvelgen en de achteruitkijkspiegels met een vloeiende vorm. |
De beste service, meer dan 30 jaar ervaring, persoonlijk contact.
 | Spakenburg, Utrecht |
 | 033-2999800 |
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken