Nieuwsbrief:

PIAGGIO  BEVERLY 400 - 2022

Garantie: Ja
Nieuw
Bianco Luna, Blu Oxygen, Grigio Cloud
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
In zijn versie met HPE 400cc-motor wordt de Beverly een unieke combinatie van kracht en stabiliteit. De sportieve eleganite van het voertuig wordt benadrukt door de standaard frontkuip en speciale dubbele uitlaat, terwijl dankzij de grote wielen en de standaard Piaggio MIA-applicatie van de Beverly 400 cc het rijden een nieuwe dimensie krijgt. 

Prijs All-in.
- U kunt de motor al leasen vanaf  € 144.14* per maand.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op onze website

Wilt u het rijden op een Piaggio Beverly ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl,.
 
Euro-Motor Hoevelaken
Oosterdorpsstraat 113
3871 AC Hoevelaken
Tel: 033-2530660
WhatsApp service: 06-51951690
Mail: info@euro-motor.nl
Mail: euro-motor@planet.nl
Openingstijden: woensdag t/m vrijdag 9:00 t/m 18:00 en op zaterdag van 9:00 t/m 16:00.
maandag/dinsdag open op afspraak.

Euromotor Hoevelaken is de Vespa / Piaggio MP3 Prime dealer van Nederland. U kunt bij ons terecht voor onderhoud, nieuwe voertuigen, occasions, onderdelen, accessoires, kleding en helmen.haal/bezorg service.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Euro-Motor
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion