Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  F3 800 RR - 2022

Garantie: Ja
3224 Km
FIRE RED MATT/METALLIC DARK GREY MATT
mv-agusta - f3-800-rr
mv-agusta - f3-800-rr
mv-agusta - f3-800-rr
mv-agusta - f3-800-rr
mv-agusta - f3-800-rr
mv-agusta - f3-800-rr
mv-agusta - f3-800-rr
mv-agusta - f3-800-rr
mv-agusta - f3-800-rr
mv-agusta - f3-800-rr
mv-agusta - f3-800-rr
mv-agusta - f3-800-rr
mv-agusta - f3-800-rr
mv-agusta - f3-800-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta F3 800 RR ABS EAS. MY:2022. Datum eerste inschrijving: 14/10/2021. Motorfiets heeft slechts 3224km gereden. BTW-motorfiets.

Nieuwprijs: €27.500,-
Rijklaarmaak kosten €399,-

Voorzien van:
- optionele MV Agusta Racing kit: Akrapovic sportuitlaat + ECU, Duo seat cover, CNC gefreesde voetsteunen
- TFT dashboard met MV Ride app
- Vier standen instelbare rijmodus drive by wire
- Acht standen instelbare traction controle
- EAS quick shifter up en down
- LED day time running light
- RR - Carbon bekleding delen
- MV Agusta druppellader, dubbele sleutels en aflevermap.
- etc.

Motorfiets staat zowel technisch als optisch in NIEUWstaat.

Gespreide betaling zakelijk of prive mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion