Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  DRAGSTER 800 - 2015

Garantie: Ja
10917 Km
Grijs
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
mv-agusta - dragster-800
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
### TE KOOP ### 

super mooie MV Agusta  DRAGSTER 800 bj  19-11-2015
Motor met veel extra's
zo is de motor voorzien van,
div rijder modes
Traction Controle
ABS 
Quick shifter 
Gear indicator in cockpit
etc etc
optisch is de motor voorzien van
Andere meervoudig instelbare hendels
Stuur spiegelsen mooie  wheel striping maken het geheel mooi af.


de motor verkeerd in zeer goede staat
Voor de verkoop is  de motor nagekeken/gecontroleerd en 
Remblokken voor en achter zgan
luchtfilter zgan
en bandenset nog zeer goed.
Kortom het is een super nette motor met geen bijkomende kosten.
zorgeloos rijden dus opstappen en rijden.
Incl  2 sleutels en de laaytste factuur van de MV dealer
Dit alles voor de aantrekkelijke prijs van  €9985.-  dit is incl garantie en afleverbeurt

Bezichtiging op afspraak
7 dagen in de week
Inruil bespreekbaar
financieering mogelijk
Dagelijks bereikbaar onder nummer.tel 0653831649
Bij geen gehoor spreek in en ik bel terug.
Mail wordt dagelijks bekeken
mvg 3D Motoren




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
3D Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion