Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  X-CAPE - 2022

Garantie: Ja
11863 Km
ROOD
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
moto-morini - x-cape
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022
  • MOTO MORINI X-CAPE
    De X-Cape is Moto Morini's eerste Adventure motor. Geheel in Italiaanse stijl; een veelzijdig, comfortabel en plezierig 650cc motorblok, gecombineerd met een futuristische en oogverblindend design.

    SPECIFICATIES:
    * Vloeistof gekoelde 2-cilinder.
    * 4-takt 650cc motorblok
    * 60pk bij 8.250tpm
    * 56Nm koppel bij 7.000tpm
    * Brembo remmen
    * Volledig instelbare Marzocchi voorvork Compressie en rembound
    * Velgen Aluminium 19 inch voor- en 17 inch achter
    * Pirelli Scorpion banden
    * Instelbare windscherm
    * 7 inch TFT dashboard

    Deze samenstelling zorgt voor een zeer veelzijdige en betrouwbare motorfiets. en dragen bij aan het avontuurlijke karakter. Wendbaar en beheersbaar voor zowel lange avontuurlijke reizen als het drukke stadsverkeer. Bochtige bergwegen of onverharde paden: niets is te gek voor de nieuwe Moto Morini X-cape

    Leverbaar in Passione red, Carrara white, en Anthracite Met gietvelegen vanaf € 8299,00 , de Spaak versie kost € 8799,00 en de Red pasion Gold wheel editie € 9699,00 rijklaar

  • Verkoopprijs is incl. 10 dagen allrisk dekking en 3 maanden volledige *garantie en afleveringsbeurt.

    Optioneel servicepakket:

    De kosten voor het servicepakket incl. aanvullende *garantie bedragen € 450,-. Hiervoor word de motorfiets afgeleverd met een grote beurt waaronder nieuwe olie, oliefilter, remvloeistof, kleppencontrole, remklauwservice etc. etc. 

    De gegeven aanvullende *garantie is 24 maanden ingaand op datum van tenaamstelling.

    * Vraag naar de uitgebreide garantievoorwaarden.
     
  • Over ons:

    Hofland motoren is ruim 1300 m2 motorbeleving. Uw adres voor top occasions, een nieuwe motorfiets, service & onderhoud, accessoires en alle soorten motorkleding.

    Wij hebben een unieke service! Uw motor is de eerste 10 dagen na aflevering gratis allrisk verzekerd!*

    U kunt dus zorgeloos de showroom uitrijden en hoeft zich geen zorgen te maken over de verzekering; deze is namelijk via Combi Motors Verzekeringen gratis de eerste 10 dagen geregeld*. Zij doen u daarna vrijblijvend een voorstel voor de beste verzekering tegen de scherpste premie na deze 10 dagen.

    Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons!
    *informeer naar de voorwaarden


    Openingstijden:
    Dinsdag 9:00 - 18:00
    Woensdag 9:00 - 18:00
    Donderdag 9:00 - 18:00
    Vrijdag 9:00 - 18:00
    Zaterdag 9:00 - 16:00
    Op zondag en maandag zijn wij gesloten.

    KLIK HIER VOOR DE ACTUELE/ AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN!

Opties en Accessoires:
19 inch voorband, 649 cc parallelle tweecilinder motor 60 pk, A2 mogelijk, Bandenspanningsmeter, Benzine capaciteit 18 l, Bluetooth connectiviteit, Brembo abs remmen, Droog gewicht 213 kg, Dubbel usb in cockpit, Fabrieks garantie tot einde junie 2025, Gratis allrisk dekking voor 10 dagen, Handkappen, Led-verlichting, Marzocchi vering volledig instelbaar, Navigatie met app & bluetooth, Registrasiekosten occasion motorfiets 10 euro, Schakelbare abs, Tellerstand +- 11860 km, Tubeless banden, Verstelbare voorruit, Zadel hoogte 820 mm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion