Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 SPORT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Grijs
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
moto-guzzi - v-7-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De legendarische V7 Sport is terug met een evolutie van de iconische Mandello motor die de geest van de Moto Guzzi sportmotor naar een hoger niveau tilt. Het onmiskenbare rijplezier van de V7 wordt nog spannender en preciezer dankzij een dubbele schijfrem voor, een up-side-down voorvork, een speciale SPORT rijmodus en IMU voor bochten-ABS en tractiecontrole.

De Moto Guzzi V7 Sport maakt indruk met zijn dynamische lijnen. De op het stuur gemonteerde spiegels en het zwarte zadel met zichtbare stiksels benadrukken zijn sportieve elegantie. De zesspaaks lichtmetalen velgen voegen een opvallend designaccent toe, net als de aluminium inzetstukken op de zijpanelen en de aluminium koplampbevestigingen. Elk detail is zorgvuldig ontworpen, inclusief de stuurverhoger met een met laser gegraveerd V7 Sport logo.

Prestaties en controle komen samen in de nieuwe V7 Sport. De luchtgekoelde 90° dwarsgeplaatste Moto Guzzi V-Twin, compleet met cardanaandrijving, blijft zich ontwikkelen met behoud van zijn iconische lay-out. De 853 cc tweecilinder, die voldoet aan Euro 5+ en is uitgerust met Ride-by-Wire, levert 67,3 pk bij 6900 tpm en 79 Nm koppel bij 4400 tpm, waarbij 95% van het koppel al beschikbaar is bij 3500 tpm.

De Moto Guzzi V7 Sport wordt geleverd met een volledig pakket geavanceerde technologie. Zijn 6-assige IMU maakt bochten-ABS en tractiecontrole mogelijk, wat zorgt voor meer stabiliteit en veiligheid, zelfs in de meest dynamische bochten. Naast de rijmodi ROAD en RAIN is er de exclusieve  SPORT modi, die de interventie van de tractiecontrole minimaliseert en een responsievere en directere gasrespons biedt, mogelijk gemaakt door het Ride-by-Wire-systeem met meerdere mappings. Het pakket wordt gecompleteerd door Cruise Control (standaard), volledige LED-verlichting met DRL's en een digitaal instrumentenpaneel met brandstofpeilindicator.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion