Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 1000 G5 - 1981

Garantie: Nee
103670 Km
Rood
moto-guzzi - v-1000-g5
moto-guzzi - v-1000-g5
moto-guzzi - v-1000-g5
moto-guzzi - v-1000-g5
moto-guzzi - v-1000-g5
moto-guzzi - v-1000-g5
moto-guzzi - v-1000-g5
moto-guzzi - v-1000-g5
moto-guzzi - v-1000-g5
moto-guzzi - v-1000-g5
moto-guzzi - v-1000-g5
moto-guzzi - v-1000-g5
moto-guzzi - v-1000-g5
moto-guzzi - v-1000-g5
moto-guzzi - v-1000-g5
moto-guzzi - v-1000-g5
moto-guzzi - v-1000-g5
moto-guzzi - v-1000-g5
moto-guzzi - v-1000-g5
moto-guzzi - v-1000-g5
moto-guzzi - v-1000-g5
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Moto Guzzi V1000 G5. Nederlandse motor!
MD-93-GB

In absolute topstaat met prachtige historie, 6- April 1981 is het papieren kenteken afgestempeld. (nog steeds aanwezig)

1e eigenaar had de Guzzi 21 jaar tot 09/11 2002
2e eigenaar had de Guzzi  4 jaar tot  20/04 2006 deze heeft onderhoud uitgevoerd en de velgen gespoten. 
3e eigenaar had de Guzzi 10 jaar tot 12/02 2016 en heeft een lijstje & facturen bijgehouden van het onderhoud en modificaties. (TLM)
4e eigenaar had de Guzzi  6 jaar  tot 16/02 2022 hier kreeg de V1000 digitale ontsteking & nieuw dashboard en onderhoud bonnen aanwezig.
5e eigenaar kocht de Guzzi bij ons en heeft de motor in 1 jaar tijd teruggebracht naar originele kleur, het zadel met originele stiksels her-bekleed,
de Carberateurs gereviseerd, en uiteraard wederom de facturen bewaard.

De Moto Guzzi staat nu in absolute topstaat bij ons, compleet met de door de vorige eigenaren zorgvuldig bijgehouden map van de historie.
Compleet met originele folder, workshop manual, I-Convert boekje,Guzziology (de Guzzi bijbel) 
en de Moto-73 uit Oktober 1980 met een mooie test van de V1000 G5 
Kom langs voor deze prachtige Nederlandse Guzzi met unieke en goed gedocumenteerde historie.

  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.


  • PRIVATE LEASE BIJ AXELSBIKESHOP

    Private Lease is te vergelijken met het huren van een motor. Je sluit een overeenkomst af voor een vooraf bepaalde periode en een verwacht aantal te rijden kilometers. Aan het einde van de overeenkomst lever je de motor gewoon weer in. Het risico van eventuele onderhoudskosten en een restwaarde aan het einde van het contract is voor ons. Wil je de motor alsnog zelf overnemen, dan kan dat altijd. Zo kom je nooit voor onverwachte kosten te staan.


    Als je bij ons een Lease-contract afsluit zijn daar de volgende kosten bij inbegrepen:
    Afschrijving
    Afleverkosten
    Schade & reparatie
    Wegenbelasting
    All-risk verzekering
    Pechhulp
    Banden
    Onderhoud bij jouw merkdealer

    Dus een all-in abonnement, jij betaald enkel de brandstof!

    Persoonlijk advies? Wij helpen u graag.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Big Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber o f Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het ma­ken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introduc­tie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitge­voerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich ove­rigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verande­ren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de En­gelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motor­fiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
© 2000 - 2024 Motoroccasion